Raptomex Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Spelet ser ganska "avancerat" ut, vet nån vad för system krav det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Nä, hoppas bara att min ping är bra på det. För min suger på cs fast jag har 24mbit/s. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Spelet ser ganska "avancerat" ut, vet nån vad för system krav det är? Gissar att de inte kommer vara för höga, eftersom det kommer vara massor av zombies på samma gång. ( Gissar vilt på att ram minne kraven kommer vara runt 512MB och rekommenderat 1012. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Tyvärr har du fått fel information ifrån din källa. Det är inte Valve som har utvecklat Left 4 Dead, de släpper den bara genom Steam och har sålt en licens av Source motorn till Turtle Rock Studios. Det är Turtle Rock Studios som har utvecklat spelet. För övrigt ligger denna i fel forum, även om det skulle vara utvecklat av Valve. Verkar inte min smak. Så snubben i andra videon ljuger? =) "Left 4 Dead is a new game from Valve" Verkar ju sjukt najs, blir nog lätt ett inköp :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jag spelar Css med 2 i ping, klarar AoC hyffsat, så för mig är det inga problem, men skulle vara intressant att veta. Ja men vad bra MM då kan ju vi lira när dom andra inte kan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Hoppas det är datorn asså. Är nåt skumt med vänteläge/viloläge på denna datan. Som jag berättade för Raptomex för ett tag sen, så har jag kass ping på cs. När jag satte på viloläge, satte på datan igen så va den skitbra. Sen satte jag på viloläge igen, satte på igen och då va pingen skit :S Ska försöka övertala min pappa att jag ska få/köpa en AlienWare dator. Spelar ju inte så stor roll om den är billig, den är ju bra ändå :) Bra märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Hoppas det är datorn asså. Är nåt skumt med vänteläge/viloläge på denna datan. Som jag berättade för Raptomex för ett tag sen, så har jag kass ping på cs. När jag satte på viloläge, satte på datan igen så va den skitbra. Sen satte jag på viloläge igen, satte på igen och då va pingen skit :S Ska försöka övertala min pappa att jag ska få/köpa en AlienWare dator. Spelar ju inte så stor roll om den är billig, den är ju bra ändå :) Bra märke. Jo men bara för att du har hög ping så behöver man inte lagga.Jag har laggat förut när jag hade 3 i ping- Du får väll testa hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Ja men alla säger ju att jag laggar så... Jag har försökt med cl_updaterate 101 osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Ja men alla säger ju att jag laggar så... Jag har försökt med cl_updaterate 101 osv...Jaha, du får en bra dator för 7 000kr som klarar left 4 dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jag har en för ca 6 000 med nVidia 8600 något. Och grejen är att jag fick datan i julklapp förra året, så det kan bli svårt att övertala dem. Men man får ju försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Kp istället nya delar om det inte är en märkesdator som Dell eller Compaq. Det kanske inte passar om det är en märkesdator. Har du för lite RAM så är det bara att köpa det och det blir billigare än att köpa en helt ny dator. Vad har du för dator förresten? Vart köpte dom den? Kolla vad du har i RAM, Processor och grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Verkar grymt kul. Men min dator kommer säkert inte klara av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.