NintendoGuy Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Det här spelet kommer vara ett självklart köp o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Kp istället nya delar om det inte är en märkesdator som Dell eller Compaq. Det kanske inte passar om det är en märkesdator. Har du för lite RAM så är det bara att köpa det och det blir billigare än att köpa en helt ny dator. Vad har du för dator förresten? Vart köpte dom den? Kolla vad du har i RAM, Processor och grafikkort. Jag har en Net2World dator vet inte var mina föräldrar köpte den. 4 gig ram, AMD Athlon 64 X2 Dual Processor 6000+ och nVidia GeForce 8600 GT. Btw, det mesta passar nog till en AlienWare dator eller? Iaf nVidia saker och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 komemr det inte till xbox 360 med,då komemr jag nog köpa dt om man kan köra 4 på samma konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Ja, det kommer till 360. Men fattar inte riktigt hur det ska gå till. Eller jag fattar, men det kommer nog inte bli lika kul. FPS brukar alltid va skönast på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Kp istället nya delar om det inte är en märkesdator som Dell eller Compaq. Det kanske inte passar om det är en märkesdator. Har du för lite RAM så är det bara att köpa det och det blir billigare än att köpa en helt ny dator. Vad har du för dator förresten? Vart köpte dom den? Kolla vad du har i RAM, Processor och grafikkort. Jag har en Net2World dator vet inte var mina föräldrar köpte den. 4 gig ram, AMD Athlon 64 X2 Dual Processor 6000+ och nVidia GeForce 8600 GT. Btw, det mesta passar nog till en AlienWare dator eller? Iaf nVidia saker och sånt. RAMet räcker lugnt. Ja, det kommer till 360. Men fattar inte riktigt hur det ska gå till. Eller jag fattar, men det kommer nog inte bli lika kul. FPS brukar alltid va skönast på PC.Det är dyrare till XBOX360 och det är nog ganska så mycket sämre känsla på konsoll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jo jag ska köpa det, men inte direkt när det släppts, det får bli nån månad efter tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 FEL FEL FEL!!! Datorn var gjord på delar från en affär som heter Net2World! Sry för felinformation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Nu är min ping fixad! :D Vi pausade bara alla upp/nerladdningar (ni vet vad) som min pappa höll på med. Jag har testat det innan men då hjälpte det inte. Men nu behöver jag inte vara rädd för att jag ska lagga på Left 4 Dead! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 (redigerat) Nu är min ping fixad! :D Vi pausade bara alla upp/nerladdningar (ni vet vad) som min pappa höll på med. Jag har testat det innan men då hjälpte det inte. Men nu behöver jag inte vara rädd för att jag ska lagga på Left 4 Dead! ^^Du ska stänga ner så mycket som möjligt som har med internet anslutning att göra, exempel, logga ut från msn, stänga ner web sidor os.v. Redigerat 23 Juni 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 F*n också! Nu ska Left 4 Dead komma 4 november istället :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Vadå "f*n också"? Det är ju bra att de jobbar mer på spelet så att inte en ofärdig version säljs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ja, men man ville ju spela det nu liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.