Hoppa till innehåll

Left 4 Dead


ThaNooB

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kp istället nya delar om det inte är en märkesdator som Dell eller Compaq. Det kanske inte passar om det är en märkesdator. Har du för lite RAM så är det bara att köpa det och det blir billigare än att köpa en helt ny dator.

 

Vad har du för dator förresten? Vart köpte dom den?

Kolla vad du har i RAM, Processor och grafikkort.

Jag har en Net2World dator vet inte var mina föräldrar köpte den. 4 gig ram, AMD Athlon 64 X2 Dual Processor 6000+

och nVidia GeForce 8600 GT.

 

Btw, det mesta passar nog till en AlienWare dator eller? Iaf nVidia saker och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kp istället nya delar om det inte är en märkesdator som Dell eller Compaq. Det kanske inte passar om det är en märkesdator. Har du för lite RAM så är det bara att köpa det och det blir billigare än att köpa en helt ny dator.

 

Vad har du för dator förresten? Vart köpte dom den?

Kolla vad du har i RAM, Processor och grafikkort.

 

Jag har en Net2World dator vet inte var mina föräldrar köpte den. 4 gig ram, AMD Athlon 64 X2 Dual Processor 6000+

och nVidia GeForce 8600 GT.

 

Btw, det mesta passar nog till en AlienWare dator eller? Iaf nVidia saker och sånt.

 

RAMet räcker lugnt.

 

Ja, det kommer till 360. Men fattar inte riktigt hur det ska gå till. Eller jag fattar, men det kommer nog inte bli lika kul. FPS brukar alltid va skönast på PC.
Det är dyrare till XBOX360 och det är nog ganska så mycket sämre känsla på konsoll...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är min ping fixad! :D Vi pausade bara alla upp/nerladdningar (ni vet vad) som min pappa höll på med. Jag har testat det innan men då hjälpte det inte. Men nu behöver jag inte vara rädd för att jag ska lagga på Left 4 Dead! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är min ping fixad! :D Vi pausade bara alla upp/nerladdningar (ni vet vad) som min pappa höll på med. Jag har testat det innan men då hjälpte det inte. Men nu behöver jag inte vara rädd för att jag ska lagga på Left 4 Dead! ^^

Du ska stänga ner så mycket som möjligt som har med internet anslutning att göra, exempel, logga ut från msn, stänga ner web sidor os.v. Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...