Raptomex Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 I november :( Jag orkar inte vänta så länge. Hoppas dom ger ut någon demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ja, men man ville ju spela det nu liksom...Man vill väl f*n inte spela en ofärdig version? Sen borde du inte klaga, vissa har väntat på Duke Nukem Forever i tio år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jaha, så du tycker vi ska vänta på Left 4 Dead i 20 år? Vi kan ju slå världsrekord på att vänta på ett spel. Jag tycker som Raptomex, jag ville ha det när jag kom hem från semestern. Men nu får jag vänta flera månader till. Och jag vill också ha ett demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 I november :( Jag orkar inte vänta så länge. Hoppas dom ger ut någon demo. Det kommer bara vara spelbart online, så det blir antagligen inget demo. Men tänk så här - har Valve någonsin misslyckats förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Det är inte bara spelbart onligt. Det är gjort för online spel. MEN AIn ska vara så smart att även single player funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jaha, så du tycker vi ska vänta på Left 4 Dead i 20 år? Vi kan ju slå världsrekord på att vänta på ett spel. Jag tycker som Raptomex, jag ville ha det när jag kom hem från semestern. Men nu får jag vänta flera månader till. Och jag vill också ha ett demo. Är du hjärndöd eller? Vill du spela en ofärdig version, sämre än en beta, ooptimerad och full av buggar? Nej, exakt, då får du vänta på fullversionen. Hur är det med matematiken, grabben? Om spelet släpps i november är det väl för f*n inte tjugo år? Tråkigt att folk inte har något tålamod alls, som sagt Duke Nukem Forever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Svårt att läsa Aircondition? Jag sa att jag inte orkade vänta. Jag tycker som Raptomex! Jag längtade efter spelet men det skjuts upp!!! Jag frågade om DU ville att vi skulle vänta i 20 år på L4D så vi kunde så rekord i att vänta på ett spel. Och jag säger inte att jag vill spela en ofärdig version, jag tycker bara att det var synd att det sköts upp. Jag trodde ju att det kanske var klart snart. Jag trodde inte det skulle släppas ofärdigt!!! Fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Svårt att läsa Aircondition? Jag sa att jag inte orkade vänta. Jag tycker som Raptomex! Jag längtade efter spelet men det skjuts upp!!! Jag frågade om DU ville att vi skulle vänta i 20 år på L4D så vi kunde så rekord i att vänta på ett spel. Och jag säger inte att jag vill spela en ofärdig version, jag tycker bara att det var synd att det sköts upp. Jag trodde ju att det kanske var klart snart. Jag trodde inte det skulle släppas ofärdigt!!! Fatta. Nej, tack det, det är ganska fint. Mina läs- och skrivkunskaper är på topp. För att citera dig: "Ja, men man ville ju spela det nu liksom...". Då vill du spela en ofärdig version, eftersom just nu är spelet inte klart. Det går inte att spola fram utvecklingstiden direkt. Jag använde Duke Nukem Forever som exempel för att det finns fans som väntat på det i tio år. Jag tycker att du är jävligt irriterande när du börjar gnälla för att spelet skjutits fram någon månad. Jag skulle helst inte vilja se Left 4 Dead skjutas fram ännu mer, och absolut inte tjugotalet år. Kan bara föreställa mig när du gnäller på ett sånt här sätt för ett par månaders framflyttning. Jag brukar bli jävligt glad när spel flyttas fram. Att fixa buggar, optimera spelet, jobba med AI är alltid bra, det kvittar vilket spel det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Okej, nu slutar vi bråka. Men ett sista ord. Jag menar bara att jag trodde det skulle vara klart och att det skulle släppas i juli. Det är väl självklart att jag inte skulle vilja spela ett ofärdigt spel. (Eller jag skulle ju vilja testa det ofärdigt :D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.