Gäst Logfan Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Så ni trodde inte mig? Här är koden jag har skrivit in: <html> <head> <title>Got that?</title> </head> <BODY BGCOLOR="Black" Text="Red"><H1>Den här hemsidan tog exakt 1 min och 36 sekunder att göra</H1> </body> </html> <H1>Den här sidan skapades bara för att visa "InTech" att jag kunde göra den här hemsidan på 1 minut.</H1> Sen lägger jag ochså in den här:gotit.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) HAHA TOG DET 1 MINUT ATT GÖRA DEN SIDAN?! :D Det där tar mig 10 sekunder.. Och jacob har massa mer grejjer än röd text och svart bakgrund <html> <head> <meta HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1252"> <meta name="keywords" content="Jacobb"> <meta name="description" content="En bra sida om och av mig."> <title>Jacobb</title> <!--se.nu--> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="styles.css"> </head> <FRAMESET rows="100%,*" border=0 frameborder=0 framespacing=0> <FRAME src="http://one.xthost.info/jalle96/min_forsta.htm" name="thepage"> <FRAME> <noframes> <body topmargin="0" leftmargin="0"> <p>På den här sidan används ramar som inte stöds av din webbläsare.</p> </body> </noframes> </frameset> </html> Redigerat 28 Juni 2008 av garkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Och du logfan, Glöm inte att säga att du måsta leta upp html-kodens första steg också :D. Du har då inte skrivit in allt dedär själv. det vet jag. och ja, jag mår illa när jag läser den blå texten. (jacob) Redigerat 28 Juni 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 BTT: Sidan var faktist ganska retro och simpel.. men färgvalen är lite fula.. Försök att kolla på tutorials och lär dig html + css så är du proffs inom en månad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 HAHA TOG DET 1 MINUT ATT GÖRA DEN SIDAN?! :D Det där tar mig 10 sekunder.. Och jacob har massa mer grejjer än röd text och svart bakgrund <html> <head> <meta HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1252"> <meta name="keywords" content="Jacobb"> <meta name="description" content="En bra sida om och av mig."> <title>Jacobb</title> <!--se.nu--> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="styles.css"> </head> <FRAMESET rows="100%,*" border=0 frameborder=0 framespacing=0> <FRAME src="http://one.xthost.info/jalle96/min_forsta.htm" name="thepage"> <FRAME> <noframes> <body topmargin="0" leftmargin="0"> <p>På den här sidan används ramar som inte stöds av din webbläsare.</p> </body> </noframes> </frameset> </html> ja, han använde blå text :P Jag ser ingen mer skillnad förutom att han har skrivit in en jäkla massa onödiga koder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 jag tänkte också på det ^^ Men jag tänkte mig Photoshop ^^w00t photoshop never inte händer det med den killen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 HAHA TOG DET 1 MINUT ATT GÖRA DEN SIDAN?! :D Det där tar mig 10 sekunder.. Och jacob har massa mer grejjer än röd text och svart bakgrund <html> <head> <meta HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1252"> <meta name="keywords" content="Jacobb"> <meta name="description" content="En bra sida om och av mig."> <title>Jacobb</title> <!--se.nu--> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="styles.css"> </head> <FRAMESET rows="100%,*" border=0 frameborder=0 framespacing=0> <FRAME src="http://one.xthost.info/jalle96/min_forsta.htm" name="thepage"> <FRAME> <noframes> <body topmargin="0" leftmargin="0"> <p>På den här sidan används ramar som inte stöds av din webbläsare.</p> </body> </noframes> </frameset> </html> ja, han använde blå text :P Jag ser ingen mer skillnad förutom att han har skrivit in en jäkla massa onödiga koder.. Du dumförklarade precis dig själv ;) Förklara gärna vad i koden du finner onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Japp här är den, den tog exakt 1 min o 36 sek att göra. Jag orkade inte hålla på med servern och att lägga in på massa webb hotel så jag tog en bild istället. Lägg upp html filen istället din lilla Paintare ^^ Haha XD Jag tänkte precis likadant! XD Logfan en bild i paint är ingen hemsida! X'''D Vart startade du den där? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 han har nog gjort den. Fast hur svårt är det.. Sedan har han så att man ska se i webläsaren eller så. Men jag är inte riktigt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Vilken lustig sida :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Sidan är nerlaggd. Det var bara en test sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.