Moviemaker Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Spela mycket olika spel! T. ex, Mulle Meck bygger båtar/bilar, Första klass, Andra klass, Hugo, Rummel & Rabalder och Kapten Hansons guld, Rummel & Rabalder och Dr. Franks Mask och mina favoritspel, FIFA WC 98, FIFA 99 och FIFA 2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 red alert 1, rage racer, tekken 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Du borde haft "Barndom" i titlen också ;) Dungeon Keeper 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Sonic 2, Chips challenge, skifree osv spelade jag mkt när jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Körde en del Worms 1 också. (; Hände också att man körde lite STCC 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 (redigerat) Mulle Meck Lego Loco (Man skulle typ bygga en stad av lego och en järnväg som gick igenom den typ, minns inte så mkt) The Sims Roller Coaster (Runt 7-8 årsåldern) Det första spelet jag lirade var väl typ.. Petsson och Findus. Dock så körde jag inte bara barnspel, älskade även; Age of Empires (Omg, kunde sitta i timmar) Diablo Pokémon (Till GB) Redigerat 4 Juli 2008 av Pineapple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Worms armageddon Hugo Lemlings När the Sims 1 kom var det sjukt kul Gta de äldsta till datorn med bild uppifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Allra första spelet var Unreal Tournament, fast det är ju inte barn spel :D Allra första barn spel var ju nått litet spel på internet. Allra första retail barn spel var ju mulle meckz0r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 "Den Skrattande Trollkarlen"..... <_< Det var typ en trollkarl sen var man en mus och en mygga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Dungeon keeper :P Jag spelar det fortfarande, jag älskar spelet :P Dungeon keeper 2 är också bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Mario 64 och captain claw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Lego Racer tror jag :P På senaste lanet jag va på satt alla och spela det XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.