Gäst Glassgubben Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jo hej min gammla mobil är trasig och ska skaffa en ny musik mobil för runt 2000:- kan ni ge förslag på en fin :) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) iPhone 2.0 när den kommer 11 juli. Telia står för den här i Sverige. Den ska kosta 199 dollar som är ca 1200 kr. Sen kommer det säkert komma lite andra kostnader som skatt och fraktkostnad som vi måste bettala. Sen är det ju något abonnemang som man måste välja och binda sig till Telia med. Men du får som sagt en billig och snygg mobil/handdator med 8GB minne eller 16 GB om du bettalar lite till... Redigerat 19 Juni 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Iphone är jävligt bra, men finns den inte redan här i sverige? s: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 iPhone kanske finns, men inte iPhone 2.0. Ändrar mitt inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 http://www.cect.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Japp. Iphone. Finns ingen annan jag kan tänka mig att ha, den är så perfekt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 iphone är lite för dyr :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 du sa ju ca 2000kr och den kommer kosta ca 199 dollar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stopp Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Med alla abonnemag kommer Iphone kosta ca 5000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Det stämmer vad du skrev Stopp, nu när man har fått reda på det. Det måste vara Apple som ligger bakom så höga priser. Skulle bara Telia står för dom priserna så skulle det inte kosta så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.