Escain Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Jag tycker att du ska sommarjobba på Mc Donalds. jag har frågat många gånger på mcdonalds, och dom säjer allt man måste vara över 15. så ni vet de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 burger king! fast det kan va rätt stressigt så ni vet!!! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Måste man vara 15 för att sommarjobba lr? Min mamma säger det iallafall :P det beror väl på vad man ska göra? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 (j0hn @ 24/03-2004 16:13:53) jag jobbade på plåtslageri och fick 400om dagen... så det kanske är något om du är ute efter pengar :) 400 hundra om dagen? Det är inte alls illa.. Va det hos nån du kände? Vad fick du göra där? jag fick inte göra så mkt.. jag behövde typ bara lata mig :) fast iofs var det låg säsong så dom hade inte så mkt o göra själva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.