Hoppa till innehåll

Mobil Val


Gäst pong218

Rekommendera inlägg

iPhone=Skit från Apple=Överpris

Sony Ericsson=Bra kvalitétsmobiler av tillverkare som kan sina saker.

 

Öh, nej?

Varför skulle i så fall t.ex Nokia ha sålt över dubbelt så många mobiler som Sony i år då(tänk efter före du skriver nåt som du inte kan nåt om)? Och dem går i regel sönder ganska snabbt(sonys) vid normalt användande).

 

Förresten så kommer ju iPhone att bli rätt så billig också. Så det där överpriset du snackade om tror jag nog inte att det blir.

 

ehhhhhhhh! Nokia har sålt mkt mkt mkt mer än sony i år! sony är sist enligt statstik 1 nokia 2 LG 3motorola 3 blve då sony...

 

har själv en sony ericsson, den är rent skit gämnfört med Nokia 82 och 95. har lämnat in min sony 3 ggr nu. så jag hoppas den funkar nu.

 

Jo, kom på det. Jag tänkte att Sony ericsson låg på 2-plats. Var en stund sedan jag läste listan. Men sony är då helt klart skräp om man jämför med många Nokia mobiler(enligt mig).

 

Men jag måste erkänna att iPhone 2.0 ser ut att vara något grym! Särskillt med tanke på det låga priset. Någon som vet när det kommer att släppas här i sverige?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Snart kommer den nya versionen av Iphone :o Därför sänks priset nu.

Samma grej med Nokia telefonen troligtvist- Nästa månad finns det en nyare ute ;)

 

Och Sony Ericsson's mobiler brukar ha ganska låg standard faktiskt. Nokia telefoner brukar vara mer robusta och mer action-vänliga.

thats true (Y)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

iPhone=Skit från Apple=Överpris

Sony Ericsson=Bra kvalitétsmobiler av tillverkare som kan sina saker.

sony går alltid nästan sönder -.-

 

mmm, det var bara min kompis mobil som han slängde i golvet m.m, och den funkar ;)

 

On Topic: Välj Iphone, det kommer många coola program osv, och så är den cool :o

Redigerat av Contox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst pong218

Jag vet att sony eriksson är en 1:a klassig mobil men alla har ju sony eriksson och dem dyrare g¨r sönder hela tiden.

Om man köper en sony eriksson har ju oftast en polare lika mobil och därför tänkte jag satsa på en 2:a klassisk mobil som e bra men * inte vikbar. Skärmen knäks ju hela tiden om man glömmer den öppnad i väskan på semestern. eller när man hänger med polare som busar och slåss med en därför tänkte jag satsa på någon anerlunda mobil ex iphone eller lg secret eller om ni har något annat bra förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

iPhone=Skit från Apple=Överpris

Sony Ericsson=Bra kvalitétsmobiler av tillverkare som kan sina saker.

 

 

Angående att iPhone skulle vara överpris - nej inte egentligen.

 

Apple släppte iPhone och billigt också för att alla ska kunna ha en, och de vill att alla ska ha en.

De sänkte till och med priset med 700:- i USA och gav tillbaka pengarna till de som redan köpt en. Tanken är alltså en billig telefon som alla ska kunna ha..

 

Sen att Telia nu har köpt rätten att ha iPhone i Sverige gör hela saken skit för oss. Med det billigaste abonnemanget med minst bindningstid betalar du sammanlagt 7500:-, där du får ringa för 5000:- (men vem f*n bryr sig?).

 

Med det dyraste abonnemanget, ca 850:-/månaden bindning 24 månader får du visserligen mobilen för 1 kr men sammanlagt har mobilen kostat dig över 20 000:- vilket är helt absurt..

 

Den går ej att köpa utan abonnemang.. Så om du ska köpa så satsa på antingen import eller när någon säljer sin iPhone 3G på blocket. Mitt tips iaf. Men absolut en iphone :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

iphone är skit dyr jue! sattsa på en nokia N82, den är bra den. den har 3G, GPS, MP3 och mkt annat bra. + att den har 2 högtalare vilket inte är så vanligt på sony ericsson. sony har ofta probs med sina mobil telefoner, tex att den stänger av sig, får vit skärm eller att knapparna går sönder.

 

jag själv har en sony och är inte alls nöjd med den fast den är ny...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

iPhone=Skit från Apple=Överpris

Sony Ericsson=Bra kvalitétsmobiler av tillverkare som kan sina saker.

 

jag har en iphone och den spöar alla andra....

 

Jo, visst att en 2 års gammal telefon skulle spöa alla andra. Man kan för i h*lvete inte ens skicka MMS med den, inte överföra filer fritt. 2 megapixelkamera hade man för 3 år sen, det är skit i en mobil nu. iPhone är överhypat skit.

Nej, iPhone är bara skit som inte håller. Hur kan ni använda amerikanskt när man kan använda japan-svenskt? Sony ericsson 4 evvah <3

Redigerat av Ubuntu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...