Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

då du säger microfon, syftar du på att den bara behöver ha en inbyggd mikrofon i sig eller ska det gå koppla in sladdbunden mikrofon?

Men annars kan du väl bara söka på pricerunner...

Redigerat av Firecracker
Skrivet

med uttag borde räcke, men jag har inte hittat såna dära trädlösa micrifoner som man typ kopplar till nån lite låda som sänder signalrena till kameran. asså såna där s¨må som man sätter på tröjan.

Skrivet

Hmm, med dina krav så skulle jag tro att för att få en bra kamera borde du lägga ut ca8000 i alla fall... Själv har jag en Sony DCR-HC22E. Den har dock inget mikrofon urtag. Och för att få bra videokvalitet så är nog 800kr-klassen ett bra val. För min kamera kostade ca6500 när den var ny. Och videokvaliteten är väll inte så speciell.

Skrivet

Mm, jag tror nog att wAckos alternativ är mycket bättre än den du kollade på underwar.

ok, den verkade inte så dum, men det fanns ingen hårdisk på den och ingen zoom microfon och det var igna bra affärer som splde den.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...