DiRtY Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 10 Juli 2008 du, skulle det inte vara grymt att ha en sådan här med: Oregon Scientific ATC 2K ifall man gör nåt grymt trick så kan man ju först visa från kameran och sen från den kameran hur han som gjorde det såg. obs: skule inte behöva betala nåt för den skulle få dne gratis för att jag säljer tidningar. okay.. det blir ju inte så bra kvalite med den men så e de tju allrid på alal tv program att man först visar från hf100 och sen från den På 'Alla tv program' så har de hjälmkameror som kostar lika mycket som HF100 ;) Men visst, skaffa du en Oregon Scientific ATC 2K - Det är helt DITT val lol :P ok men har du kollat på den filmen som finns där filmar de under vattnet med en sådan och de tvar inte så kass bild. Jag har inte kollat på någon film för att jag bryr mig inte.. ok Citera
TiredRacoon Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Skrivet 11 Juli 2008 HD + hårddisk får du för 9000:-HD+ Hårddisk = Sämre kvalité... Egentligen så är Video + HD överhuvudtaget = Sämre kvalité. Citera
DiRtY Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2008 HD + hårddisk får du för 9000:-HD+ Hårddisk = Sämre kvalité... Egentligen så är Video + HD överhuvudtaget = Sämre kvalité. det bästa är väl hd med mini-dv eller vanlig dv Citera
TiredRacoon Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Skrivet 11 Juli 2008 HD + hårddisk får du för 9000:- HD+ Hårddisk = Sämre kvalité... Egentligen så är Video + HD överhuvudtaget = Sämre kvalité. det bästa är väl hd med mini-dv eller vanlig dv Nej, det bästa är minneskort som lagrar okomprimerad film, men jo, man kan föra över mini-dv okomprimerat också, men det är lite lurigare. Citera
DiRtY Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Juli 2008 HD + hårddisk får du för 9000:- HD+ Hårddisk = Sämre kvalité... Egentligen så är Video + HD överhuvudtaget = Sämre kvalité. det bästa är väl hd med mini-dv eller vanlig dv Nej, det bästa är minneskort som lagrar okomprimerad film, men jo, man kan föra över mini-dv okomprimerat också, men det är lite lurigare. menade minneskort :D Citera
DiRtY Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 hittade denna nu; Aiptek AHD Z500 Plus och kollade på några videos från vimeos.com och det verkar vara riktigt bra kvalite för det priset (ca 2000) Citera
Gäst wAcko Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 Har aldrig hört talas om Aiptek :/ Citera
DiRtY Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 Har aldrig hört talas om Aiptek :/inte jag heller, föräns nu :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.