Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

du, skulle det inte vara grymt att ha en sådan här med: Oregon Scientific ATC 2K ifall man gör nåt grymt trick så kan man ju först visa från kameran och sen från den kameran hur han som gjorde det såg.

obs: skule inte behöva betala nåt för den skulle få dne gratis för att jag säljer tidningar.

okay..

det blir ju inte så bra kvalite med den men så e de tju allrid på alal tv program att man först visar från hf100 och sen från den

På 'Alla tv program' så har de hjälmkameror som kostar lika mycket som HF100 ;)

Men visst, skaffa du en Oregon Scientific ATC 2K - Det är helt DITT val lol :P

ok men har du kollat på den filmen som finns där filmar de under vattnet med en sådan och de tvar inte så kass bild.

Jag har inte kollat på någon film för att jag bryr mig inte..

ok

• Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

HD + hårddisk får du för 9000:-

HD+ Hårddisk = Sämre kvalité... Egentligen så är Video + HD överhuvudtaget = Sämre kvalité.

det bästa är väl hd med mini-dv eller vanlig dv
Skrivet

HD+ Hårddisk = Sämre kvalité... Egentligen så är Video + HD överhuvudtaget = Sämre kvalité.

Nej, det bästa är minneskort som lagrar okomprimerad film, men jo, man kan föra över mini-dv okomprimerat också, men det är lite lurigare.

Skrivet

Nej, det bästa är minneskort som lagrar okomprimerad film, men jo, man kan föra över mini-dv okomprimerat också, men det är lite lurigare.

menade minneskort :D
  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...