GIGGA7 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 :rambo: Loka är bäst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Båda två är äckliga :P Ligger det en Cola och en loka alt. Ramlösa och Loka'n och ramlösan var gratis så skulle jag inte tveka med att ta Colan :P Men men, jag väljer Loka (melon ) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Leve la vida loka =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stopp Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Loka Päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Jag gillar numera Loka Fläder+Citron Innan den fanns så var Ramlösa Granatäpple min favorit. När Ramlösa kommer ut med något goare än fläder lär jag byta igen. Så vilket företag jag gillar spelar ingen roll, det är vad det finns för smaker som spelar roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Loka, Annars Bonaqua<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Har aldrig gillat kolsyrat vatten. Finns ju kranvatten som i princip är gratis. Svenskt uppslagsord sörja sörjan subst. smutsigt slask Finsk översättning sohjo, loka, loska =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Har aldrig tyckt om kolsyrat vatten, dricker hederligt kranvatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Båda två är äckliga :P Ligger det en Cola och en loka alt. Ramlösa och Loka'n och ramlösan var gratis så skulle jag inte tveka med att ta Colan :P Men men, jag väljer Loka (melon ) :P Cola ftw! En loka här med va. Citron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Flourid är bra för tänderna, inget fel på Klorid blir till salt när de blandas med natrium, inget fel på heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stopp Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 de smakar båda piss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.