laynus Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 loka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Usch för kolsyrat vatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox007 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Loka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Inget av dem, BonAqua FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Loka now...Loka Forevah Ramlösa smakar ju bara...Dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 kolsyrat vatten är blää Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox007 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Loka och Ramlösa är bättre en Coca cola. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dataexperten Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Har aldrig gillat kolsyrat vatten. Finns ju kranvatten som i princip är gratis.Håller med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox007 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Jag hatade loka/ramlösa när jag var liten men nu ä det bättre än Coca Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 (redigerat) Om jag tvunget ska bli törstig när jag är ute dricker jag kolsyrat vatten. Dricker det bara som ersättning för läsk. Helst dricker jag kranvatten. Har inte koll på skillnaden mellan olika sorter, men kommer ihåg att jag druckit ramlösa som inte var så gott... Kanske berodde på att just den smaken var äcklig, men men. Redigerat 8 September 2008 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Drycker hellre kranvatten, Sverige har ett av världensrenaste vatten så varför betala mer för kolsyrat vatten (som blivit transporterat med lastbil också). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EAGAMES Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 LOKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.