Moviemaker Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Tja, jag har sett olika filmer på youtube med blandningar av fotbollsmål och liknande. Hur får man tag i dessa klipp? Har funderat på det jättelänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 hur fick du tag i din homer bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Via google?! Va menar du? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 uhm, menar du hur man laddar ned dom eller? I så fall kan du använda dig av: http://www.downloadyoutubevideos.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Kostar det pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Nej, det är gratis. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Säkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Okej, jag har laddat ner det klipp jag vill ha, men då står det att jag måste spara den som något (kommer ej ihåg)och att jag behöver en ___-player. Alltså en typ AVI-player tror jag det hette. Vad är detta. Jag fattar inte! Snälla hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 när du laddar ner filmerna så får du dom i .flv formar, jag tror inte att något videoredigeringsprogram klarar av det så du måste konvertera den först, jag använder Total Video Converter men du kan googla på "convert flv" om du vill hitta nåt annat program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Googla Vixy så hittar du en sida som automatiskt konverterar filmerna och låter dig ladda ner youtube videos direkt i Avi eller Mov format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Kan jag redigera de i moviemaker sen? Jag orkare inte lära mig något nytt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 ja moviemaker klarar av .avi filer (det måste det göra, har inte provat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.