Switch Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 (redigerat) Jag vill köpa ett nytt spel till min PS2 och behöver tips på vilket(gillar fotboll,race,race spel där man kraschar och äventyrsspel). P.S. Gå gärna med i min grupp Fotbollsgruppen. Redigerat 6 Juli 2008 av Danny21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Kingdom Hearts! Inte alls dyrt på game just nu, nytt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Hmm... om du gillar racing spel rekommenderar jag bla: Grand Turismo 4x4 Rally (vet inte om det finns på PS2) Need For Speed serien och Jak X är ganska kul. När det gäller äventyr så tror jag du ska ta Jak II eller något R&C spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ratchet & Clank, God of War I och II, Shadow of the Colossus och Okami. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 köp Kingdom Hearts 1 eller Kingdom Hearts 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke96 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Du ska lungt köpa Flat out eller Flat out 2 om du gillar bil spel där man krashar mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Ja! FlatOut är , vad kan man säga, ehm, ett spel där det går ut på att köra galet, i Tex Skogen och sånt! Annars rekommenderar jag Burnout serien, NfS, GT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 fifa 08 eller fifa street om du gillar fotboll. Något Need for speed om du gillar bilspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 God of War är nog det bästa spel jag någonsin spelat till PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Något Burnout (inte det senaste), Need for Speed håller alltidhög klass enligt mig eller FlatOut som är riktigt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Need for speed! Riktigt bra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 race spel där man kraschar). Tha't's all the info I needed! Burnout serien. Båda i ett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg