Hoppa till innehåll

Bhöver Hjälp Med Css Till Vista!


Rekommendera inlägg

jag har problem med css till vista, när jag fick min data funkade allt fint med css men nu har de hänt något problem med den :( jag kan starta upp css gå in på en server ( bara vissa ) när jag kommer in på serven och börjar spela så när serven byter map och jag kommer in på den mappen är de ju att man ska klicka OK men då laggar den fast?? samma problem med 1.6 fast där kommer jag inte ens in på serven den går 5 staplar o en stannar den :( vet någon varför så svara plzz behöver hjälp är inget kul att gå in 5 gånger på samma server innan man kommer in med css :( skriver mer om ni vill ha mera info om de här problemet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

10000 gånger!! Och jo jag vet de men orkade inte just då :P O jag e äker på att jag har fått bort allting från datan oh spelen men de häder alltid så nu föriden när jag instalerar om de fick till de för någon dag sen :) Men nästa dag fungera inet css :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag itne spelat spel på Vista då jag bara har det för att leka och lära på en liten partition.

Högerklickar du på spelet och väljer "Run as Administrator", troligtvis "Kör som Administratör" på svenska?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...