Tortilla Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 jag har problem med css till vista, när jag fick min data funkade allt fint med css men nu har de hänt något problem med den :( jag kan starta upp css gå in på en server ( bara vissa ) när jag kommer in på serven och börjar spela så när serven byter map och jag kommer in på den mappen är de ju att man ska klicka OK men då laggar den fast?? samma problem med 1.6 fast där kommer jag inte ens in på serven den går 5 staplar o en stannar den :( vet någon varför så svara plzz behöver hjälp är inget kul att gå in 5 gånger på samma server innan man kommer in med css :( skriver mer om ni vill ha mera info om de här problemet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Först ska jag lära dig en sak som du borde lärt dig i skolan. Stora bokstäver och punkt! Man kan ju knappt läsa vad du skrivit. Men iaf... Har du testat att installera om css? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 10000 gånger!! Och jo jag vet de men orkade inte just då :P O jag e äker på att jag har fått bort allting från datan oh spelen men de häder alltid så nu föriden när jag instalerar om de fick till de för någon dag sen :) Men nästa dag fungera inet css :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Har tyvärr ingen aning :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 kan vara din router Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Har du router? ISF öppna portarna till css eller stäng av brandväggen eller routern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Många spel funkar inte till Vista har jag hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag har Vista och 1.6 funkar. 1.6 är mycket äldre så CSS borde funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Nu har jag itne spelat spel på Vista då jag bara har det för att leka och lära på en liten partition. Högerklickar du på spelet och väljer "Run as Administrator", troligtvis "Kör som Administratör" på svenska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag har vista och spealr både cs 1.6 och cs:s. Jag spelar oxå Deathmatch Classic^^ det kan vara ditt grafikkort men med några höga förväntnigar att det är grafik kortet tror jag inte på men det kan vara ddet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 OK, :P Hehe startade om hela datan och nu funkar allt förutom en massa bugg på css :P bra att ha xD 1.6 funkar fint :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg