asabrasa Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 för typ en vecka sen så blev jag kickad från sidan i typ en vecka jag menar orka man får ju inte skriva någonting på den här sidan. ex skirver man OMG så får man en varning jag menar komigen palla varna för ingenting. BTW tycker inte ni ochså att den här sidan är mesig med swordomar. lovar jag blir bannad i en vecka till för detta men screw that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Länka. Du kan inte skriva onödiga inlägg det bryter mot §3.2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 vad ska det vara så bra för att svära? man behöver inte svära något om man inte får det. :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jag tycker det är bra! Det tillhör vanligt folkvett och hyfs att vårda språket, gör du inte det kan du kommat att få svårt i livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jag svär i minst vart fjärde inlägg, men fän om jag fått nån varning för det. Fast jag censurerar ju å andra sidan mina egna svordomar, typ som att jag ofta skriver jäflar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Uhm, jag har då skrivit någon enstaka svordom ibland men aldrig att jag har blivit varnad för det. Så det här med svordommar funkar alldeles utmärkt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.