Hoppa till innehåll

Doom 3 Eller F.e.a.r


b3RGMAN
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrajsen blir man om man lirar det klockan 3 på morgonen..

 

BTT:

Doom 3 är som sagt lite överdrivet fast det är ju meningen då monster från h*lvetet kommer.

Fast i F.E.A.R så handlar det om en liten tjej i rödklänning och svart hår som typ springer mot dig eller

så typ släcks lampan och sen tänds och hon står framför dig.

 

Du kan ju också ladda ner demot och se om det är värt det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om doom3 laggar för dig så kommer F.E.A.R göra det, för att det är större.

 

Men som sagt man kan inte jämföra Doom3 och F.E.A.R för att dom har olika spel stilar.

 

I Doom3 så kommer det överdrivna monster, i f.e.a.r så kommer det soldater, soldater med stealth teknik och så har vi flickan som gör livet svårt för dig.

Så jag tycker att du ska köpa båda två, Doom3 kanske är lite läskigt i början, men man tröttnar på längden det är liksom ingen avrundning, bara samma sak hela tiden, men i F.E.A.R så varieras det lite.

 

Jag spelar Doom 3 och F.E.A.R jag föredrar F.E.A.R.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, kanske det men i doom 3 så är man liksom på mars hela tiden typ så det blir lite lång tråkigt... Ska nog köpa F.E.A.R och avinstallera några spel.

Vilken åldersgräns är det på F.E.A.R?

Kanske jag kan köpa det??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, kanske det men i doom 3 så är man liksom på mars hela tiden typ så det blir lite lång tråkigt... Ska nog köpa F.E.A.R och avinstallera några spel.

Vilken åldersgräns är det på F.E.A.R?

Kanske jag kan köpa det??

Ens system blir inte bättre av att man installerar saker, man får bara mer utrymme på hårddisken.

 

Det är 18+ på F.E.A.R

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, kanske det men i doom 3 så är man liksom på mars hela tiden typ så det blir lite lång tråkigt... Ska nog köpa F.E.A.R och avinstallera några spel.

Vilken åldersgräns är det på F.E.A.R?

Kanske jag kan köpa det??

Ens system blir inte bättre av att man installerar saker, man får bara mer utrymme på hårddisken.

 

Det är 18+ på F.E.A.R

 

 

Nej men jag kan diskfragmentera och sånt och trimma processarn så kanske datan blir LITE snabbare?? Om det är 18+ på F.E.A.R så kan jag nog köpa det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

ok, kanske det men i doom 3 så är man liksom på mars hela tiden typ så det blir lite lång tråkigt... Ska nog köpa F.E.A.R och avinstallera några spel.

Vilken åldersgräns är det på F.E.A.R?

Kanske jag kan köpa det??

Nej, du är för ung för F.E.A.R :P

 

Jag är över 18 och jag vågar knappt spela det, men tvingar mig själv för det är så bra :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...