Mosa1nagant Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Nu har min Xbox 360 drabbats av det hemska sjukdomen "Red ring of Death" (YES!) Perfekt inför sommarlovet. :angry: Så jag ska skicka in den till Microsoft, jag har ett par frågor. 1. Måste man ha garanti? 2. Vet nån numret till supporten? (Svensk) Det var allt, hoppas ni kan hjälpa mig. :) PS; Andra gången det har hänt mig... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Jag tror inte man behöver garanti, kan tyvärr inte svara säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 jag tror det är gratis (en kompis skickade det till tyskland och fick det lagat gratis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Nummeret till supporten står i xbox guiden som du fick till xboxen. Och om det händer dig andra gången varför utnyttjar du inte garantin ( om du nu har en ) och köper en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Nummeret till supporten står i xbox guiden som du fick till xboxen. Och om det händer dig andra gången varför utnyttjar du inte garantin ( om du nu har en ) och köper en ny?Jag hade garanti i ett år, det gick ut direkt när jag drabbades av det första gången. (Jag hade otur) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 då finns det tyvärr inte så mycket som du kan göra, Förutom att lämmna in den på lagning hos microsoft du hittar nummeret till kundsupport i boken du fick till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 mitt 360 fick red ring of death idag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 mitt 360 fick red ring of death idag :( Hoppas du har garantin kvar, Annars så har du ett rent H*lve*e framför dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 mitt 360 fick red ring of death idag :( Hoppas du har garantin kvar, Annars så har du ett rent H*lve*e framför dig. vet du om det är gratis att skicka sitt 360 på lagning genom att ringa kundsuporten i slutet av 360 handboken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 mitt 360 fick red ring of death idag :( Hoppas du har garantin kvar, Annars så har du ett rent H*lve*e framför dig. vet du om det är gratis att skicka sitt 360 på lagning genom att ringa kundsuporten i slutet av 360 handboken? Det är gratis. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Kundsupporten för Xbox på 020-791133. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 mitt 360 fick red ring of death idag :( Hoppas du har garantin kvar, Annars så har du ett rent H*lve*e framför dig. vet du om det är gratis att skicka sitt 360 på lagning genom att ringa kundsuporten i slutet av 360 handboken? Det är väl bara gratis om du har garantin kvar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.