PussyCat Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Hejsan ! Har en tjej för mycket just nu .. Och måste välja bort en av de. Men någonn har lite tips på hur man dissar snyggt ? De bor ganska långt ifrån mig så kom inte med nåt skicka blommor förslag. Tack. Mvh // Pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 bästa sätter är ansikte mot ansikte, ett bra sätt är: bjud på en middag... ha en ros på bordet och berätta att du älskar någon annan och tyvärr beklagar sorgen eller att ta längre 'distans' dag för dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 (redigerat) Hejsan ! Har en tjej för mycket just nu .. Och måste välja bort en av de. Men någonn har lite tips på hur man dissar snyggt ? De bor ganska långt ifrån mig så kom inte med nåt skicka blommor förslag. Tack. Mvh // Pc Eller något i den stilen. Tack endå. Redigerat 22 Juni 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ifuckyouass Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 be den ene dra åt h*lvete, alternativt kan du förklara det, och hur du känner, vilket oftast är något lättare utan konsekvenser än det första :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Ja, säg som det är helt enkelt. Men om du har svårt för det kan du ju ta mer 'distans' dag för dag, som Tygger sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Fejka en video där en av dem kn*llar nån, den skickar du den till en av dem med ett brev och en lapp där det står "Dra åt h*lvete j*vla slampa" eller liknande. Komplicerat, men det är en jättesnygg diss enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Det ska vara snyggt, och erfaret, jag är den rätta personen att fråga. Säg: Jag gillar dej inte längre, jag är inte ledsen alls, jag bara är överjävligt kåt i en annan brud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Någon annan får ta hand om mina rester ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 säg inget alls-,- låt henne förstå de själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 säg inget alls-,- låt henne förstå de själv är inte det lite väl elakt-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 (redigerat) bästa sätter är ansikte mot ansikte, ett bra sätt är: bjud på en middag... ha en ros på bordet och berätta att du älskar någon annan och tyvärr beklagar sorgen eller att ta längre 'distans' dag för dagHan är ingen miljonär på 27 år som bor i New York och upptäckt någon annan helt plötsligt och måste göra allt fint och komplicerat. :P Redigerat 5 Juli 2008 av MursCruento Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Gå fram , Säg:Jag är kär i en annan, hejdå! (Så snabbt du kan!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.