wob Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 skicka ett sms! tyvär så har ja en annan. Srry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Jag hade en tjej för ett tag sen som jag tröttnade på. Vi hade varit ihop i nästan ett år så det var rätt svårt. Jag skrev på msn till henne att jag ville fortfarande vara kompisar och allt det där. Jag skämdes som as eftersom msn är jävligt fegt, men jag fick det iallafall överstökat : ) Om du inte vill göra någon stor grej av det men ändå vara lite gentleman kan du ju testa...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 (redigerat) jag vet inte... det bästa är nog att säga sannigen. eller så kan du säga att "det inte funkar på distans, det kommer aldrig att hålla. tyvärr." Redigerat 15 Juli 2008 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 indeed men tycker i såfall att ringa är bättre än msn <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 (redigerat) säg inget alls-,- låt henne förstå de själv Folk kan ju tro att "PC" är en player... Vilket inte är bra. :) & då kan det dessutom uppstå världens krig mellan dom 2, så mitt råd är att säga till henne att du vill prata med henne en dag. Sen när båda ni är där, på den platsen ni ska träffas på. Eller liknande, säg det bara.. Redigerat 24 Juli 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.