Tygger Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 några här som längtar till att 720 ska komma ut?? (år 2010 ller 2011, oklart) längtar själv här ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Innan gick det rykten om att den skulle heta 180, Själv så längtar man lite man har ju inte tröttnat på 360 ännu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Jag längtar aldrig efter nya konsoler, det är bara fånigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Antagligen så kommer den inte släppas förrän runt 2013, och för det andra så kommer jag vänta några år innan jag köper den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 tycker bara det e jobbigt när det komemr nya konsoller, tycker inte det e nått fel på 360 förutom att det låter men man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Antingen hoppas jag att den nya konsollen kommer vara väldig billig eller att de fortsätter göra spel till 360. Annars så längtar jag inte särskilt mycket till den nya konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ja man får ju hoppas att Microsoft inte gör samma misstag som till xbox att de slutar tillverka spel bara för att en ny konsol kommer ut på marknaden, Det skulle ha varigt katastrofalt om det drabbade xbox 360 !. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ja man får ju hoppas att Microsoft inte gör samma misstag som till xbox att de slutar tillverka spel bara för att en ny konsol kommer ut på marknaden, Det skulle ha varigt katastrofalt om det drabbade xbox 360 !.jaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 xbox 720. Det låter lite löjligt, men jag längtar. Kanske köper det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Tänkte på en sak nu. Varför försöker inte spelbolagen tillverka miljövänliga spelkonsoller? Jag menar, det finns ju jättemånga olika miljöbilar och det verkar rätt populärt att tillverka miljövänliga bilar. Så varför inte med spelkonsoller? Ifall spelkonsollerna vore miljövänliga så skulle mera föräldrar låta sin barn köpa spelkonsoller tror jag. Bara min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Jag tror nog att jag håller mig till 360 ett bra tag till, Priserna kommer nog vara skyhöga på 720 när den kommer ut. Och de första konsollerna brukar vanligtvis innehålla tonvis med fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ja man får ju hoppas att Microsoft inte gör samma misstag som till xbox att de slutar tillverka spel bara för att en ny konsol kommer ut på marknaden, Det skulle ha varigt katastrofalt om det drabbade xbox 360 !.Det var för att xbox spelen sålde skitdåligt. Orkar inte längta, men visst blir det kul med nya konsoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.