xSaaamii Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Ja som rubrikerna lyder. Själv föredrar jag GameReactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 We all do love PC Gamer (the Swedish one of course). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 GameReactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 GameReactor ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 GameReactor har f*n ingen koll. LEVEL prenumererar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 (redigerat) Jag tycker att GameReactor har bra koll, Deras recensioner är bra och man kan lite på dem. Förresten är Level värd att prenumerera på funderar på att börja läsa en till? Redigerat 22 Juni 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 PC Gamer ( brukade prem. på den förut ) och GameReactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 LEVEL är den bästa. Sämst är tveklöst GameReactor. Sämre tidning får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 LEVEL är den bästa. Sämst är tveklöst GameReactor. Sämre tidning får man leta efter. Snälla ge mig några argument för Level och några emot GameReactor Tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Gamereactor är bra! Något jag inte gillar så jätte mycket är Super Play. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 GR och PCG Gamereactor har också det bästa forumet tveklöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Har bara läst Gamereactor men jag gillar den inte så mycket, ska testa Level. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.