garkan Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Femgångersinlägg ftw? Vad finns det för annan forum att lägga in den här i? Som boffaroffe sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Personligen så tycker jag att den passade bättre i allmänt eller vart den nu låg. För att det låter rätt sjukt (no offence) att lägga det i humor forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Personligen så tycker jag att den passade bättre i allmänt eller vart den nu låg. För att det låter rätt sjukt (no offence) att lägga det i humor forumet. Precis vad jag tyckte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Hmm, heter väl "järnväg" och inte "tågväg"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Hmm, heter väl "järnväg" och inte "tågväg"?man kan väl säga båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.