Hoppa till innehåll

Rs Member


smiffy
 Dela

RS member  

37 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Jag har precis varit member en månad men jag har upptäckt en sak. Man får mest nytta av att vara member om man är typ i combat 50+ samt om man har typ 30 minst i alla andra skills. Det finns många saker man kan göra som member. Man kan träna agility vilket gör att man kan springa längre. Det finns olika kläder te x pirat kläder. Det är roligare och lättare att levla i sina free skills också. Man kan ha ett eget hus och få det att se ut som man vill. Jag har sluatat vara member för att träna upp mina free skills men sen ska jag bli det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter flera års member status på RS så är det inte skillnad mellan F2P och P2P.

 

Man får mer armours, items guest och skills o.s.v. om man är member. Jag är bara member för att träna P2P skills och göra member guest.

Men gör som jag, träna upp alla free skills medans du är member, sen när du är member så tränar du member skills.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker at det är värt det. Sen håller jag med Raptomex också. Men jag kör så att jag tränar non-member skills tills jag bara kan göra member saker. Sen gör jag som sagt dom member sakerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter flera års member status på RS så är det inte skillnad mellan F2P och P2P.

 

Man får mer armours, items guest och skills o.s.v. om man är member. Jag är bara member för att träna P2P skills och göra member guest.

Men gör som jag, träna upp alla free skills medans du är member, sen när du är member så tränar du member skills.

Agree. Men tränas först F2P skills i F2P innan då blir Member.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du tycker det är roligt att spela i F2P (free 2 play) kommer du älska member :P .

Beror på vad man är ute efter när man blir member, kommer ihåg för ett par år sen då när jag blev member för första gången, vad besviken man blev. Man vissta inte vart man skulle börja, vilken armour, vilken guest man skulle orda o.s.v.

Ca 20% av member saker används knappt, dom kunde man flytta över så att det blev tillgängligt för gratis spelare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du tycker det är roligt att spela i F2P (free 2 play) kommer du älska member :P .

Beror på vad man är ute efter när man blir member, kommer ihåg för ett par år sen då när jag blev member för första gången, vad besviken man blev. Man vissta inte vart man skulle börja, vilken armour, vilken guest man skulle orda o.s.v.

Ca 20% av member saker används knappt, dom kunde man flytta över så att det blev tillgängligt för gratis spelare.

 

Som Rapto sa det är överskattat!!!! fick samma känsla när jag blev member för 4 månader sen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är värt att vara member i alla fall om man betalar med kredit kort annars är det dyrt! Hoppas att det inte blir dyrare att vara member när grafiken uppgraderas! WOW är skit dyrt!!! Kostar typ 100 spänn i månaden! Palla betala det man betalar över 1000kr om året! Det var vad jag vill säga och jag tycker helt klart att det är värt att vara member på RS!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...