ELF Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 det är lite pengar det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Full third age kostar över 15M+ Kommer inte ihåg men varje armour del kostade typ 6-9M. Alltså hjälmen kostar typ 9M, Body 12M, legs 9m o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Full third age kostar över 15M+ Kommer inte ihåg men varje armour del kostade typ 6-9M. Alltså hjälmen kostar typ 9M, Body 12M, legs 9m o.s.v.just det och Infinity blir över 6M eller nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 omfg. Har sverige gått in och laggt på skatt eller. Verkar ju som det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 omfg. Har sverige gått in och laggt på skatt eller. Verkar ju som det :P15 M är inte så svårt att få, fixar typ 1M varje månad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VorTeX Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag tycker armourn är tillräckligt bra som jag använder då jag har 60 i defence. Vad kostar den armourn som ni snackar om? i infinity kostar var del mer än 1M. Men vet inte vad third axe kostar men de e mycket Infinity kostar runt 2m per del. Third age Kostar löjligt mycket. Utan att merchanta kan man inte få ihop dom pengarna. Det är löjligt bra men nästan onödigt p.g.a inge wildy o priset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Full monk. Och Lederhosen hat. (; Kör nästan alltid med det eller D Hide (T). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Full monk. Och Lederhosen hat. (; Kör nästan alltid med det eller D Hide (T).Ja, men D'Hide ökar inte din mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Men om man ska ha Infinity så kan man ju dra till Mage traning arena och skaffa poengen som krävs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Om du blir member och du inte har tillräckligt med pengar kan du ju skaffa 53 thieve och så gör du en del av desert treasure och skaffar ghostly robes.. Eller så skaffar du typ 63 crafting ellerk anske var 62 eller 60 kommer inte ihåg :P Så gör du Lunar Diplomacy och så gör du questet tills du får Lunar Armour.. Jag ska skaffa Lunar armour och Lunar Spellbook då har jag alla Spellbooks :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Full monk. Och Lederhosen hat. (; Kör nästan alltid med det eller D Hide (T).Ja, men D'Hide ökar inte din mage. Men det är coolt. Sätt på en mage hat bara. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Full monk. Och Lederhosen hat. (; Kör nästan alltid med det eller D Hide (T). Ja, men D'Hide ökar inte din mage. Men det är coolt. Sätt på en mage hat bara. ^^ Den coolaste o snyggaste Mage Outfit man kan ha är:Full mystic (blue/white) Saradomin staff Saradomin cape Anti-dragon shield Amulet of glory och Seer's ring om du har mycket pengar(vilket jag inte har) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg