ELF Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Nu är jag förvirrad, igår var det måndag. Men de var inget Terminator. Vart har det tagit vägen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Jag har kollat på vartenda avsnitt men jag fattar den iallafall inte. Är det fortsättningen av 3 filmen eller :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Nu är jag förvirrad, igår var det måndag. Men de var inget Terminator. Vart har det tagit vägen??? Slut för säsongen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Nu är jag förvirrad, igår var det måndag. Men de var inget Terminator. Vart har det tagit vägen??? Slut för säsongen ;) REDAN. OMG. Det har ju knappt börjat. 3 eller 4 avsnitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Nu är jag förvirrad, igår var det måndag. Men de var inget Terminator. Vart har det tagit vägen??? Slut för säsongen ;) REDAN. OMG. Det har ju knappt börjat. 3 eller 4 avsnitt... 9* :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 9 avsnitt. Det kan det inte vara. I så fall har jag verkligen tappat räkningen. För jag har sett alla avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) Såg lite av serien, och då väcktes dessa två frågor: 1. Var inte Sarah Connor död? 2. Utspelar sig detta mellan film 2 och 3? Redigerat 9 Juli 2008 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Såg lite av serien, och då väcktes dessa två frågor: 1. Var inte Sarah Connor död? 2. Utspelar sig detta mellan film 2 och 3? Sarah Connor åker i första (?) avsnittet frammåt i tiden (till 2007) där hon är död osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 mycket fetare än jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag har kollat på vartenda avsnitt men jag fattar den iallafall inte. Är det fortsättningen av 3 filmen eller :o dem är mellan 2an och 3an hela tiden bara att dem reser i tiden mellan där, och jag tycker inte den var rörig, och nästa säsong kommer i september Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 (redigerat) Såg lite av serien, och då väcktes dessa två frågor: 1. Var inte Sarah Connor död? 2. Utspelar sig detta mellan film 2 och 3? Sarah Connor åker i första (?) avsnittet frammåt i tiden (till 2007) där hon är död osv. Gör hon? Måste glömt det, så länge sen jag såg första filmen xD EDIT: Jaha, avsnittet! Trodde du menade första filmen ^^ Är för trött och full för att se klart just nu ^^ Redigerat 14 Juli 2008 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.