Tobb3 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 ska jag köpa ps3 eller xbox 360 :) Köp 360 för det är ju typ samma spel som på ps3 och 360 e ju billigare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 (redigerat) Playstation 3 har många fler fördelar än Xbox 360. 360- fläkten låter som en backande lastbil medan PS3- fläkten är tystare än en ninja påväg efter jakt ( :huh: ). PS3 har lite bättre grafik, deras kontroll är mycket skönare. Du kan också hur lätt som helst stänga av dina spel utan att råka stänga av konsolen. Och du, online är ju gratis, :D Och ni som säger att 360 är billigt, vad kan det bero på? Jo, det är en skitkonsol. :rolleyes: Redigerat 26 Juni 2008 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 PS3. Det kommer många nya spel till det sen. Bland annat Resistance 2 i november. Och så kommer ju Soul Calibur IV med Darth Vader :D Det är gratis internet och sånt. Be någon annan förklara mer, jag pallar inte ^^ Iaf inte just nu. kommer bätre och roliagre spel till 360, gears of war 2 , alien: colonial marines, left 4 dead osv sen finns det även månge fler och roligare spel till 360. Playstation 3 har många fler fördelar än Xbox 360. 360- fläkten låter som en backande lastbil medan PS3- fläkten är tystare än en ninja påväg efter jakt ( :huh: ). PS3 har lite bättre grafik, deras kontroll är mycket skönare. Du kan också hur lätt som helst stänga av dina spel utan att råka stänga av konsolen. Och du, online är ju gratis, :D Och ni som säger att 360 är billigt, vad kan det bero på? Jo, det är en skitkonsol. :rolleyes: [/quote vadå skönar kontroll på ps3, xbox kontrollen e mycket goare och det har dne alltid varit haru fått en puck i hövet eller?, det e as lätt att bara stänga av spelet i 360 med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 faktisk om du är smart köp en ps3 min anledning: den har blu-ray och det är framtidens format xbox kör förtfarande på hd-dvd plus om du skaffar en hdtv plus hdmi så får du typ 10X bättre bild än på x-boxen om du istället köper en = x-box och en blu ray blir priset runt 5000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Svarar som jag gjorde i Xbox 360 forumet. Köp Xbox 360 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund7 Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 faktisk om du är smart köp en ps3 min anledning: den har blu-ray och det är framtidens format xbox kör förtfarande på hd-dvd plus om du skaffar en hdtv plus hdmi så får du typ 10X bättre bild än på x-boxen om du istället köper en = x-box och en blu ray blir priset runt 5000:- har redan en hd tv nu ska det bli ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Ok, tar tillbaka det jag tidigare sa. Xbox 360 är ingen skitkonsol, men jämfört med Playstation 3 står jag vid mitt ord. Xbox 360 är skit jämfört med PS3. Haha, gud vad kul detta är. Men i alla fall, fixa upp lite mer stålar och köp PS3, du tjänar mycket mer på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 360 billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 men vad händer om den är billigare du får sämre teknologi i den säger en sak till alla x-box faan: ni kommer se när blu -ray tar över världen då tittar ni på eran x-box och tänker 2500:- helt i onödan o tänk på alla baterier jag köp. jag kunde köpa en ps3 när jag hade chansen och få 2 spel med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund7 Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Ok, tar tillbaka det jag tidigare sa. Xbox 360 är ingen skitkonsol, men jämfört med Playstation 3 står jag vid mitt ord. Xbox 360 är skit jämfört med PS3. Haha, gud vad kul detta är. Men i alla fall, fixa upp lite mer stålar och köp PS3, du tjänar mycket mer på det. när jag har får mina pengar av mina föräldrar som dom är skyldig mej så har jag råd med playstation 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Jag skulle rekomendera dig ett Playstation 3, för den har ju en hel framtid på sej att visa vad de går för. XBOX 360 har redan visat sitt. Det finns så mycket mer att vänta på för Playstation 3 - Home, Resistance 2, Killzone 2, Firmware 2.40+ (In-Game XMB & Trophies...), Motorstorm 2, LittleBigPlanet och mer... Jag vet inte ifall detta ger dej mer trovärdigheter om dessa två konsoller... Xbox 360 - Premium Prisintervall: 2 000,00 kr Produktbetyg: 4,0 av 5 Modell: Premium Typ av spelkonsol: Stationär Stödjande system: CD, DVD Nätverksspel: Förberedd för nätverksspel Antal kontrollerportar: 4 Anslutning: Ethernetport, Wi-Fi, 3x USB-port CPU / Antal bitar: 128-bitar Processorhastiget: 3.2GHz Minnestyp: Hårddisk Minnesstorlek: 20GB Strömkälla: Huvudledning Introduktionsår: 2005 Sony PlayStation 3 - 40 GB Prisintervall: 3 383,00 kr Produktbetyg: 4,5 av 5 Modell: 40 GB Typ av spelkonsol: Stationär Stödjande system: CD, DVD, Blu-Ray Nätverksspel: Förberedd för spel online & nätverksspel Antal kontrollerportar: 7 Anslutning: Bluetooth, Wi-Fi, 6x USB-port CPU / Antal bitar: Cell Broadband Engine Architecture Processorhastiget: 3.2GHz Minnestyp: Hårddisk Minnesstorlek: 40GB Strömkälla: Huvudledning Introduktionsår: 2007 Övrigt Källa: Kelkoo.se Redigerat 29 Juni 2008 av bladefinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 recistance 2 - 1an suger, så då gör nog 2an det. Little big planet. Det finns vissa som köper ps3 för det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.