Blitzcat Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 När jag loggade in kl 13:00 efter att servrarna varit nere så drog jag till Hall of Legends i Orgrimmar för att köpa guardiangrejer, omg vilken chock man fick, det laggade och man kunde inte köpa saker av vendor eftersom alla stod i vägen, var ärligt talat nog 100 personer på en npc. Hur såg det ut på era servrar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag kollade på Arathi Basin sakerna. Inget nytt. Annars var serven som vanligt. Är det bara Hall of legends och det som får nytt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag kollade på Arathi Basin sakerna. Inget nytt. Annars var serven som vanligt. Är det bara Hall of legends och det som får nytt? Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag var inte o kolla men jag såg en kille med 3/5 s4 :) kul att få ihop det på första dan^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag var inte o kolla men jag såg en kille med 3/5 s4 :) kul att få ihop det på första dan^^ Fick han ihop det på första dan?! Shiet.. Aja, själv märkte jag inget lagg då alla verkar suga på PvP på min server xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag var inte o kolla men jag såg en kille med 3/5 s4 :) kul att få ihop det på första dan^^ Fick han ihop det på första dan?! Shiet.. Aja, själv märkte jag inget lagg då alla verkar suga på PvP på min server xD Jag spelar ju på Stormscale EU, servern med de bästa arenateamsen :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Mm, Athene spelar väl på Stormscale EU? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Mm, Athene spelar väl på Stormscale EU? Athene är bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag var inte o kolla men jag såg en kille med 3/5 s4 :) kul att få ihop det på första dan^^ Fick han ihop det på första dan?! Shiet.. Aja, själv märkte jag inget lagg då alla verkar suga på PvP på min server xD Kadis, GL'n i världens bästa pvp guild ZOMBIES har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag var inte o kolla men jag såg en kille med 3/5 s4 :) kul att få ihop det på första dan^^ Fick han ihop det på första dan?! Shiet.. Aja, själv märkte jag inget lagg då alla verkar suga på PvP på min server xD Kadis, GL'n i världens bästa pvp guild ZOMBIES har det Dock så har blizz failat med designen, kan inte hitta ett enda coolt S4-set Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag var inte o kolla men jag såg en kille med 3/5 s4 :) kul att få ihop det på första dan^^ Fick han ihop det på första dan?! Shiet.. Aja, själv märkte jag inget lagg då alla verkar suga på PvP på min server xD Kadis, GL'n i världens bästa pvp guild ZOMBIES har det Dock så har blizz failat med designen, kan inte hitta ett enda coolt S4-set Ju nyare, ju mera powerspaceranger Det började med crystalforge, nu t7, som liknar något som zombieslime monstrena i star trek skulle kunna ha - srsly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag var inte o kolla men jag såg en kille med 3/5 s4 :) kul att få ihop det på första dan^^ Fick han ihop det på första dan?! Shiet.. Aja, själv märkte jag inget lagg då alla verkar suga på PvP på min server xD Kadis, GL'n i världens bästa pvp guild ZOMBIES har det Dock så har blizz failat med designen, kan inte hitta ett enda coolt S4-set Ju nyare, ju mera powerspaceranger Det började med crystalforge, nu t7, som liknar något som zombieslime monstrena i star trek skulle kunna ha - srsly Haha, håller med. De kan döpa om Rogue klassen till Super Morphin' Power Rangers med det nya settet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg