w4nkarN Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 När kommer den nya patchen ut? Jag hittar inte datumet någonstans. Jag längar föör mycket på den. För då ska jag skaffa mount ;| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 När kommer den nya patchen ut? Jag hittar inte datumet någonstans. Jag längar föör mycket på den. För då ska jag skaffa mount ;| Den kom väl ut idag...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag kan inte köpa Mount...? Nej detta är en patch man ska ladda ner som kommer nästa vecka?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 patchen kom inte idag, s4 kom idag, jag tror patchen kommer om 2 veckor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Kan någon linka sidan med patchnotes? Hittar inte den :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...patchnotes.html tbh så ska du ju lätt hinna från 30-40 på 2 veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 30-40 tar max tre dagar =p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Detta är min första char någonsin på WoW så så snabbt går det inte för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Detta är min första char någonsin på WoW så så snabbt går det inte för mig. Men det kommer bli riktigt nice att få mount vid level 30 :), speciellt om man multi-boxar :) går lite fortare från plats till plats :) och powna i pvp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg