Hoppa till innehåll

Nytt Spel


HaSsE93

Rekommendera inlägg

Hej jag fick precis hem spelet Super smash bros brawl I brevlådan :P. (jag köpte det för ett halvår sedan när jag hadde ett Wii.) Aja ska sälja det för 500kr nu så jag undrar om det finns något bra spel till x360 har tänkt på CoD4 fast jag lirar det på datorn. Och helst vill jag ha något FPS. (inte BF BC, Halo 3, GoW, AoT)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Shadowrun är lite småkul, det påminner lite om CS tycker jag fast mycketmycket bättre.

BTW Live ska man kunna ha. Nja det va inget spel för mig. finns det något bra spel i alla genres? som är bra. Inte bara FPS alltså

Redigerat av HaSsE93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Call of duty 4 - Moder warfare är skit kul, Men efter som att du redan har spelat det på dator så kanske det inte är lika kul för dig. om du vill köpa fps spel så kan du köpa " Frontlines fuel of war " jag köpte det förra veckan. Eller så kan du köpa " Guitar hero 3 - Legends of rock " ( om du inte redan har det ). Annars är " The elder scrolls IV - Oblivion " Ett skit roligt spel som jag tycker att du borde pröva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Call of duty 4 - Moder warfare är skit kul, Men efter som att du redan har spelat det på dator så kanske det inte är lika kul för dig. om du vill köpa fps spel så kan du köpa " Frontlines fuel of war " jag köpte det förra veckan. Eller så kan du köpa " Guitar hero 3 - Legends of rock " ( om du inte redan har det ). Annars är " The elder scrolls IV - Oblivion " Ett skit roligt spel som jag tycker att du borde pröva.

Jojo fast det fanns inge andra bra FPs spel till xboxet Fast jag ska titta Frontlines. Och nej guitar hero 3 hadde jag till mitt wii sög >_>. Oblivion har jag lirat på min dator rätt så kul bara att jag inte fattade något.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaför inte BF:BC? Det är rätt skönt. Hämtade ut mitt gold edition av det idag (om man bokade vanliga fick man gold edition ändå). Man får ett uppdrag sen kan man lösa det på massa olika sätt. Det är ju massa "deluppdrag" på själva "uppdraget" och ju mer deluppdrag du klarar desto större yta får du att röra dig på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaför inte BF:BC? Det är rätt skönt. Hämtade ut mitt gold edition av det idag (om man bokade vanliga fick man gold edition ändå). Man får ett uppdrag sen kan man lösa det på massa olika sätt. Det är ju massa "deluppdrag" på själva "uppdraget" och ju mer deluppdrag du klarar desto större yta får du att röra dig på.

Soft :D, Jag kan köpa det är det värt pengarna?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaför inte BF:BC? Det är rätt skönt. Hämtade ut mitt gold edition av det idag (om man bokade vanliga fick man gold edition ändå). Man får ett uppdrag sen kan man lösa det på massa olika sätt. Det är ju massa "deluppdrag" på själva "uppdraget" och ju mer deluppdrag du klarar desto större yta får du att röra dig på.

Soft :D, Jag kan köpa det är det värt pengarna?

 

Jag tycker det lungt ärvärt varenda öre jag gav för det. 699:- för Gold Edition på EbGames (hade bokat vanliga versionen som kostar 699:- där. Alla som hade bokat vanliga versionen och var bland de typ 10-20 första att hämta ut sitt spel fick Gold Edition, jag ).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaför inte BF:BC? Det är rätt skönt. Hämtade ut mitt gold edition av det idag (om man bokade vanliga fick man gold edition ändå). Man får ett uppdrag sen kan man lösa det på massa olika sätt. Det är ju massa "deluppdrag" på själva "uppdraget" och ju mer deluppdrag du klarar desto större yta får du att röra dig på.

Soft :D, Jag kan köpa det är det värt pengarna?

 

Jag tycker det lungt ärvärt varenda öre jag gav för det. 699:- för Gold Edition på EbGames (hade bokat vanliga versionen som kostar 699:- där. Alla som hade bokat vanliga versionen och var bland de typ 10-20 första att hämta ut sitt spel fick Gold Edition, jag ).

 

Okej, Skall kanske köpa det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...