HaSsE93 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 hej har tänkt mig att beställa spelet och jag undrar lite saker. -Det finns ingen sida att köpa timecards på fast har hört att man får en månad, är det sant? När kommer timecards -Kommer jag kunna köra spelet på 3.2ghz dual core processor, 9600gt superclocked, 4 gig ram? -Är det mycket folk som spelar? Det har ju släppt precis men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 1. Jag är inte helt säker, men det kommer iaf gå i framtiden. 2. Ja, antagligen på högsta inställningarna också. 3. Ja, det är fullt med folk som spelar. ( Börjar närma sig en miljon, tror jag. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Tidkort finns Länk 60 Day's Timecard hos discshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Fast det var inte i lager där som sagt det har inte kommit in kort ännu. Okej men jag beställde spelet precis och jag hoppas jag får det imon eller om 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Fast det var inte i lager där som sagt det har inte kommit in kort ännu. Okej men jag beställde spelet precis och jag hoppas jag får det imon eller om 2 dagar. Trevligt Inhandlar själv det imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Bra val allihopa ! Det bästa mmo jag spelat, har iof bara spelat Lotro och WoW, men det är ju dom största och det här är minst 3 ggr så bra! =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Bra val allihopa ! Det bästa mmo jag spelat, har iof bara spelat Lotro och WoW, men det är ju dom största och det här är minst 3 ggr så bra! =)) De ajg frågat har varit oehört possetiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Bra val allihopa ! Det bästa mmo jag spelat, har iof bara spelat Lotro och WoW, men det är ju dom största och det här är minst 3 ggr så bra! =)) Nja, skulle inte sträcka mig så långt till att det är 3 gånger bättre... Men det är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Bra val allihopa ! Det bästa mmo jag spelat, har iof bara spelat Lotro och WoW, men det är ju dom största och det här är minst 3 ggr så bra! =)) Nja, skulle inte sträcka mig så långt till att det är 3 gånger bättre... Men det är väldigt bra. Men det tycker jag :o ^^Men det är ju ofc e smaksak. =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.