Hoppa till innehåll

Skaffa Guld Snabbt ?


Maenster
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare

Jag är en Undead warlock på Servern Aggramar.

Jag slutade wow för ett tag sen men ska börja igen

Problemet är att jag han precis dinga till 61 innan jag slutade och har knappt något guld och jag vill ha min Epic mount så snabbt som möjligt när jag börjar spela igen

Jag har frågat min polare men dom behöver sitt guld till annat.

Jag har skit kassa skills i enchant och i tailoring så jag kan inte fixa det på det viset

Då kommer frågan : Hur skaffar man guld snabbast ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grinda primal water, eels i terokkar forest borde vara runt din level

 

Säkerligen det snabbaste sättet för att skaffa gold på din level, quests från 60-70 ger ungeför 1k gold också - ack, det är inte det roligaste jobbet heller =p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare

Jag är en Undead warlock på Servern Aggramar.

Jag slutade wow för ett tag sen men ska börja igen

Problemet är att jag han precis dinga till 61 innan jag slutade och har knappt något guld och jag vill ha min Epic mount så snabbt som möjligt när jag börjar spela igen

Jag har frågat min polare men dom behöver sitt guld till annat.

Jag har skit kassa skills i enchant och i tailoring så jag kan inte fixa det på det viset

Då kommer frågan : Hur skaffar man guld snabbast ?

Bry dig inte så mkt om pengar. Du kommer få pengar medans du levlar. Typ ta allt som droppas. Det mesta säljer du till vendor e ndel vita saker kan du kolla på ah om det går att sälja saker även gröna o uppåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på lvl 70 kan du göra dailys och tjäna massor av pengar-,-

Ja, och köp en vanlig mount istället för att skaffa warlock mounten-,- ( Den är ganska mycket dyrare. )

 

Och grinda ihop marks till en svart mount istället så att det blir 100g billigare-,-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på lvl 70 kan du göra dailys och tjäna massor av pengar-,-

Om man ligger i kan de bli uppe mot 200g per dag

 

Jag kan lätt fixa mer än 200 guld på en dag det är bara så tråkigt......Om man gör nästan alla dailys får man runt 220 guld har jag för mig.

 

Men lättast på level 61 är köp inte en massa onödiga saker som warlock klarar du dig med din voidwalker och dots :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare

Jag är en Undead warlock på Servern Aggramar.

Jag slutade wow för ett tag sen men ska börja igen

Problemet är att jag han precis dinga till 61 innan jag slutade och har knappt något guld och jag vill ha min Epic mount så snabbt som möjligt när jag börjar spela igen

Jag har frågat min polare men dom behöver sitt guld till annat.

Jag har skit kassa skills i enchant och i tailoring så jag kan inte fixa det på det viset

Då kommer frågan : Hur skaffar man guld snabbast ?

hmm lite svårt för din klass men iaf SM = 20-30G per runda :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...