mashemoto Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Har installerat om min dator och nu när jag ska logga in på msn 7,5 så står det att jag måste ladda hem en senare version av msn, när jag ska installera den så kommer denna rutan upp:namnlös.bmp när jag tryckt på "OK" så kommer jag bara in på denna hemsidan (och ja det ser likadant ut när jag provar hemsidan i IE):namnlös2.bmp //Mooney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Gå in på update.microsoft.com, och kör de uppdateringar som finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The0dr Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 har för mig att itne msn 7,5 funakr längre. bättre med live messenger ändå för mindre virus, reklam mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det funkar alldeles utmärkt på äldre operativsystem. På Winows XP, så vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 7.5 fungerar inte på xp längre, i varje fall inte på mitt xp. blir tyvärr till att skaffa live messenger ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Msn messenger ägs nu utav Live Messenger.. Det finns inget msn så ingen av dom gamla funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 mitt 8.5 funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 nu funkar mitt msn. kunde inte installera med den vanliga installern så jag hittade en annan på snabbstart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 mitt 8.5 funkar Klart .. 8.5 är en Live version.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.