w4nkarN Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jo, jag har precis skaffat Ventrilo så jag kan snacka med min WoW Guild. Men hur snackar man i den? Jag vet inte hu man gör. Svara snabbt plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 först måste du ha en mick, sen går du in på setup och markerar push to talk button och välj en knapp du ska trycka in när du pratar, testa även att höja på outbound, då hörs du högre. om du tycker att dom andra pratar lågt så höjer du på inbound. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Ah tack men det löste sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 först måste du ha en mick, sen går du in på setup och markerar push to talk button och välj en knapp du ska trycka in när du pratar, testa även att höja på outbound, då hörs du högre. om du tycker att dom andra pratar lågt så höjer du på inbound. Push to talk är rätt kasst att använda enligt mig. Jobbigt om man t.ex är i mitten av en bossfight/arena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst feeik Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 håller med garone. bättre att använda typ Skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 inte om man vill prata med många samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 suck, jag har ställt in "push to talk" på en av knapparna på sidan av musen, det funkar galant ( varför ska du använda vent ens? finns ju voicechat inbyggt i WoW... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 suck, jag har ställt in "push to talk" på en av knapparna på sidan av musen, det funkar galant ( varför ska du använda vent ens? finns ju voicechat inbyggt i WoW... ) För att kvalitén på WoW's voicechat är asdålig? (Btw, du glömde en "-,-") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 håller med garone. bättre att använda typ Skypehan sa inget om att man ska använda skype, man måste ju inte ha push-to-talk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Teamspeak och Vent pwnar skype och WoW Voice chat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Vent är bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Varför är vent bättre än teamspeak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.