HaSsE93 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jo jag har grafik problem typ när jag startar spelet hoppar det run svarta sträck på skärmen när jag spelar. JAg sitter o pysslar med grafik inställningar o trycker på apply sen när jag startar om ffortsätter det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jo jag har grafik problem typ när jag startar spelet hoppar det run svarta sträck på skärmen när jag spelar. JAg sitter o pysslar med grafik inställningar o trycker på apply sen när jag startar om ffortsätter det igen.Hade samma problem på min HP.Den har ett Radeon grafikkort, och jag tror att AoC bara funkar med nVidia ? Vilket grafitkort har du ?? Kanske kan hjälpa till lite. =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jo jag har grafik problem typ när jag startar spelet hoppar det run svarta sträck på skärmen när jag spelar. JAg sitter o pysslar med grafik inställningar o trycker på apply sen när jag startar om ffortsätter det igen.Hade samma problem på min HP.Den har ett Radeon grafikkort, och jag tror att AoC bara funkar med nVidia ? Vilket grafitkort har du ?? Kanske kan hjälpa till lite. =)) Det funkar bäst med Nvidia, vilket är tur. Eftersom Nvidia gör de bästa korten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 (redigerat) Jo jag har grafik problem typ när jag startar spelet hoppar det run svarta sträck på skärmen när jag spelar. JAg sitter o pysslar med grafik inställningar o trycker på apply sen när jag startar om ffortsätter det igen. Hade samma problem på min HP. Den har ett Radeon grafikkort, och jag tror att AoC bara funkar med nVidia ? Vilket grafitkort har du ?? Kanske kan hjälpa till lite. =)) Det funkar bäst med Nvidia, vilket är tur. Eftersom Nvidia gör de bästa korten. Rofl jag har ett nvidia. GeForce 9600gt 512mb superclocked edition. Inget lagg eller så 50-100 fps fast det kommer svarta sträck som är så j*vla jobigt. Redigerat 27 Juni 2008 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jo jag har grafik problem typ när jag startar spelet hoppar det run svarta sträck på skärmen när jag spelar. JAg sitter o pysslar med grafik inställningar o trycker på apply sen när jag startar om ffortsätter det igen. Hade samma problem på min HP. Den har ett Radeon grafikkort, och jag tror att AoC bara funkar med nVidia ? Vilket grafitkort har du ?? Kanske kan hjälpa till lite. =)) Det funkar bäst med Nvidia, vilket är tur. Eftersom Nvidia gör de bästa korten. Rofl jag har ett nvidia. GeForce 9600gt 512mb superclocked edition. Inget lagg eller så 50-100 fps fast det kommer svarta sträck som är så j*vla jobigt. Kan inte vara grafikkortet, 9600gt är ett av dom bästa.Uppdatera drivrutinerna så kanske det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Jo jag har grafik problem typ när jag startar spelet hoppar det run svarta sträck på skärmen när jag spelar. JAg sitter o pysslar med grafik inställningar o trycker på apply sen när jag startar om ffortsätter det igen. Hade samma problem på min HP. Den har ett Radeon grafikkort, och jag tror att AoC bara funkar med nVidia ? Vilket grafitkort har du ?? Kanske kan hjälpa till lite. =)) Det funkar bäst med Nvidia, vilket är tur. Eftersom Nvidia gör de bästa korten. Rofl jag har ett nvidia. GeForce 9600gt 512mb superclocked edition. Inget lagg eller så 50-100 fps fast det kommer svarta sträck som är så j*vla jobigt. Kan inte vara grafikkortet, 9600gt är ett av dom bästa.Uppdatera drivrutinerna så kanske det hjälper. rofl nej inte ens nära en av de bästa. O nej jag har redan laddat ner alla. fast nu vérkar det funka skit roligt spel asså! Redigerat 28 Juni 2008 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Vad var felet då? Hade du kryssat i något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Jag har hört killar som också hade de där svarta strecken, de sa ett det berodde på att de hade för låga grafikinställningar :S. Vet inte om detta e sant men det är värt att prova ?? =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Okej asså svarta sträcken kommer lite i bland och nej det är inte PGA för låga inställningar, För jagk an inte ha low medium för då blir allt svart. Men strecken kan jag fixsa. Fast jag börjar märka att min dator e segare nu o sådant. När jag spelar AoC så stängs min dator av ibland. Jag kan spela andra spel t.e.x WoW, Crysis, CoD4 utan att detta händer. Detta händer bara ppå AoC väldigt konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.