fishmaster Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Det finns väll kvar gas rester inne i drakfosilen isf? Jag menar att gasen torkat in på något vis inne i fosilen, så att forskare och arkitekter ( stavning.) Ser detta fennomang? Varför skulle någon som designar byggnader arbeta med fossiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Inte för att lägga mig i eran konservation om '' drakar'' och '' Dom som ser Andar hallucinerar eller att dom är schizofren''...Men Jag Drogar ej...sover 8-10 timmar..Och jag är definitivt ej schizofren.. Jag ser Andar ibland..Och jag har pratat med dom..Är de typ fel då eller? Själv brukar jag faktiskt se Ghost Whisper...och jag känner en likhet...men jag hjälper dom ej nå andra sidan xD Det är det som kallas att man är psykiskt sjuk. Du behöver inte vara en j*vla galning bara för det, men det är något fel med din hjärna så den framställer bilder av andar och annat ur din fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Jag är inte Psy sjuk..eller va de nu är...jag kan bara se Andar..och prata med dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Jag är inte Psy sjuk..eller va de nu är...jag kan bara se Andar..och prata med dem Och jag brukar diskutera politik med det Flygande Spaghetti-monstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Jag är inte Psy sjuk..eller va de nu är...jag kan bara se Andar..och prata med dem Och jag brukar diskutera politik med det Flygande Spaghetti-monstret Haha jätte kul....Men seriöst jag ser dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Jag är inte Psy sjuk..eller va de nu är...jag kan bara se Andar..och prata med dem Och jag brukar diskutera politik med det Flygande Spaghetti-monstret Haha jätte kul....Men seriöst jag ser dem. Haha jätte kul... Men seriöst så är du en stor mytoman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Jag är inte Psy sjuk..eller va de nu är...jag kan bara se Andar..och prata med demDu är psykiskt sjuk.. eller så ljuger du. Hur ska du veta att du inte är det? Man "känner inte av" att man är psykiskt sjuk, man tror bara att det är normalt. Och allt du har sagt till mig pekar på att du antingen är en stor mytoman (Som fishmaster sa) eller så är du psykiskt sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Tror varken på andar eller spöken, tycker bara det är trams :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Jag är inte Psy sjuk..eller va de nu är...jag kan bara se Andar..och prata med dem Och jag brukar diskutera politik med det Flygande Spaghetti-monstret Haha jätte kul....Men seriöst jag ser dem. är då inte mindre troligt att jag diskuterar politik med våran skapare det Flygande Spaghetti-monstret än att du talar med andar. Lär dig skilja på drömmar och verklighet och sök en plats på psykhem, om du är seriös :) Redigerat 29 Juli 2008 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 tror ej på spöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jujutsufreak Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Jag är inte Psy sjuk..eller va de nu är...jag kan bara inte se Andar..och inte prata med dem Och jag brukar diskutera politik med det Flygande Spaghetti-monstret Haha jätte kul....Men seriöst jag ser dem inte. Bra! Redigerat 2 Augusti 2008 av Jujutsufreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Tror ni på spöken? Har själv funderat lite runt det där. Så jag undrar om ni tror på spöken, eller vad ni tror om spöken. Tycker ni att det är onödigt med program som t. ex. "Det okända"? Vad tycker ni om bildspel med bilder på spöken som finns på olika sajter? Vill gärna höra er åsikt. Bilderna med spöken på är bara gjorda i Photoshop, det är faktiskt inte så svårt. Själv tror jag inte på spöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.