Hoppa till innehåll

Vad Tror Ni Om Spöken?


Moviemaker
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

Inte för att lägga mig i eran konservation om '' drakar'' och '' Dom som ser Andar hallucinerar eller att dom är schizofren''...Men Jag Drogar ej...sover 8-10 timmar..Och jag är definitivt ej schizofren..

Jag ser Andar ibland..Och jag har pratat med dom..Är de typ fel då eller?

 

Själv brukar jag faktiskt se Ghost Whisper...och jag känner en likhet...men jag hjälper dom ej nå andra sidan xD

Det är det som kallas att man är psykiskt sjuk. Du behöver inte vara en j*vla galning bara för det, men det är något fel med din hjärna så den framställer bilder av andar och annat ur din fantasi.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte Psy sjuk..eller va de nu är...jag kan bara se Andar..och prata med dem

 

Och jag brukar diskutera politik med det Flygande Spaghetti-monstret

 

Haha jätte kul....Men seriöst jag ser dem.

 

Haha jätte kul... Men seriöst så är du en stor mytoman.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Jag är inte Psy sjuk..eller va de nu är...jag kan bara se Andar..och prata med dem

Du är psykiskt sjuk.. eller så ljuger du.

 

Hur ska du veta att du inte är det? Man "känner inte av" att man är psykiskt sjuk, man tror bara att det är normalt. Och allt du har sagt till mig pekar på att du antingen är en stor mytoman (Som fishmaster sa) eller så är du psykiskt sjuk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte Psy sjuk..eller va de nu är...jag kan bara se Andar..och prata med dem

 

Och jag brukar diskutera politik med det Flygande Spaghetti-monstret

 

Haha jätte kul....Men seriöst jag ser dem.

 

är då inte mindre troligt att jag diskuterar politik med våran skapare det Flygande Spaghetti-monstret än att du talar med andar.

Lär dig skilja på drömmar och verklighet och sök en plats på psykhem, om du är seriös :)

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror ni på spöken? Har själv funderat lite runt det där. Så jag undrar om ni tror på spöken, eller vad ni tror om spöken. Tycker ni att det är onödigt med program som t. ex. "Det okända"? Vad tycker ni om bildspel med bilder på spöken som finns på olika sajter? Vill gärna höra er åsikt.

Bilderna med spöken på är bara gjorda i Photoshop, det är faktiskt inte så svårt. Själv tror jag inte på spöken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...