xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 rätt svag förklaring, kan du förklara lite djupare så att man fattar? OMFG !, Du är ju r*ta*d har jag inte förklarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 t.ex vad det här rep-krafset är och marketplace, jag är rätt tappad när det gäller xbox live.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 t.ex vad det här rep-krafset är och marketplace, jag är rätt tappad när det gäller xbox live.. Repsystem du får olika status inom rep systemet som t.ex. 1 stjärna 2 osv. I Marketplace köper du saker t.ex. nya teman, Bilder låtar banor m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Marketplace är ju inte så bra, det är ju samma som PS Store fast det kostar, och vitsen med REP förstår jag inte riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Marketplace är ju inte så bra, det är ju samma som PS Store fast det kostar, och vitsen med REP förstår jag inte riktigt.. Marketplace äger. Och vitsen med Rep är för att visa status. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 rep missbrukas säkert av väldigt många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 rep missbrukas säkert av väldigt många. Aa, Igenteligen räcker det med Gs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Gs är lika bra som Psn store. Så då är det lika där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 byt till ett playstation 3 det kostar inge pengar att vara inne onlinevad kan det bero på, jo att psn e kasst, xbox live kanske kostar men det äger, snart ska man ju tillochmed kunna hyra filmer där. Eller inte , PS3 äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Var det det enda ni kunde komma med? Haha, der ät ju inte mycket bättre än PSn. Det var som jag trodde, alla dessa 360-ägare, bara massa skitsnack, tänk efter lite innan ni börjar klaga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oliver97 Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Men behåll den! FAtta synd om din 360 att bli utbytet mot ett Playstation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Det går att hyra filmer i PSN nu :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.