Mintplanta Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Tjena, tjena! Om 2 år blir det till att fixa moppe. Har räknat ut att jag kmr ha c:a 12 000 kr i min ägo då. Men det räcker inte riktigt till en bra crossmoppe ( begagnat är otänkbart ). Nån som har lite tips på bra sätt att fixa pengar samt när man kan börja sommar jobba ( är 13 år i skrivande stund ). Redigerat 28 Juni 2008 av Thehammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Uhm, varför kan du inte tänka dig en begagnad? Finns ju begagnade för ca 10-13 tusen som är hur jäkla fina som helst och går jätte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Köp en lott och hoppas på det bästa^v^ Nä men be dina päron om jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Uhm, varför kan du inte tänka dig en begagnad? Finns ju begagnade för ca 10-13 tusen som är hur jäkla fina som helst och går jätte bra.Bor i sthlm innerstad, måste alltid ut till någon förort. Plus att mina päron inte har någon bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 jamen det är väl inget hinder för att köpa en begagnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det blir ett stort problem när man ska frakta hem den. Jag själv tycker även att det känns säkrare att köpa en moped hos en moped/MC handlare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 jag köpte en begagnad mt5 för 12000 den var as fin och gick as bra bara ca 4-5 mil härifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det blir ett stort problem när man ska frakta hem den. Jag själv tycker även att det känns säkrare att köpa en moped hos en moped/MC handlare. Uhm, kör hem den? Du kan ju köpa den då du är 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Underwar är du 15? Trodde du var 13 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det blir ett stort problem när man ska frakta hem den. Jag själv tycker även att det känns säkrare att köpa en moped hos en moped/MC handlare. Uhm, kör hem den? Du kan ju köpa den då du är 15 Man får inte köra moppe på motorväg o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det blir ett stort problem när man ska frakta hem den. Jag själv tycker även att det känns säkrare att köpa en moped hos en moped/MC handlare. Uhm, kör hem den? Du kan ju köpa den då du är 15 Man får inte köra moppe på motorväg o.O Gör det ändå. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Det blir ett stort problem när man ska frakta hem den. Jag själv tycker även att det känns säkrare att köpa en moped hos en moped/MC handlare. Uhm, kör hem den? Du kan ju köpa den då du är 15 Man får inte köra moppe på motorväg o.O Gör det ändå. =D Nej, då komemr farbror polisen.. o.o Men sök sommarjobb på en kyrkogård, om du inte är rädd för sådana vill säja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.