PussyCat Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Seriöst 3 dagar ?! Hur desperat är du ? Sluta whinea och gå ut och lek i sandlådan istället ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det man oroar sig för är varför och om det kommer hända igen utan anledning, och nästa gång en perm bann kanske, att stå över WoW i 3 dagar är ju inget problem (eller jo^^) men man oroar sig för att det kommer hända igen och nästa gång bli perm-bann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Det man oroar sig för är varför och om det kommer hända igen utan anledning, och nästa gång en perm bann kanske, att stå över WoW i 3 dagar är ju inget problem (eller jo^^) men man oroar sig för att det kommer hända igen och nästa gång bli perm-bann GAAAH! 3 bar utan WoW Skulle inte stå ut!... Är det lika om man typ tradear över 1k g från sin main till alt kan man bli bannad i sånfall? :o Stupid blizzard.. STORT SUCK! ............................................________ ....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,?......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ..............?.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..............__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\ ...................................,<`.._|_,-&``................`\ Redigerat 29 Juni 2008 av NightMaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Snälla, ja kan väl för i h*lvete klara mig 3 dar utan wow <_< De e bara de att ja inte visste varför jag blivit bannad och att de va min sista varning som gjorde mig lite fundersam... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Det man oroar sig för är varför och om det kommer hända igen utan anledning, och nästa gång en perm bann kanske, att stå över WoW i 3 dagar är ju inget problem (eller jo^^) men man oroar sig för att det kommer hända igen och nästa gång bli perm-bann GAAAH! 3 bar utan WoW Skulle inte stå ut!... Är det lika om man typ tradear över 1k g från sin main till alt kan man bli bannad i sånfall? :o Stupid blizzard.. STORT SUCK! [EDIT] Tog bort figuren! // NossLoad Inom sina egna konton gör inget.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Seriöst 3 dagar ?! Hur desperat är du ? Sluta whinea och gå ut och lek i sandlådan istället !Du tror man betalar gamecards för man ska ut och leka?Man ska få kunna spela när man vill om man betalat en avgift. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Det man oroar sig för är varför och om det kommer hända igen utan anledning, och nästa gång en perm bann kanske, att stå över WoW i 3 dagar är ju inget problem (eller jo^^) men man oroar sig för att det kommer hända igen och nästa gång bli perm-bann Så länge du använder huvudet händer det inte igen. Ge f*n i skumma sidor, lämna aldrig ut någon information. en epost adress går att ta över på 2 sec, iaf hotmail.com därför föredrar jag min egna domän (@xtremedance.se) eller @gmail.com, sedan är oftast sådan information som lösenord och användarnamn krypterat när du loggar in så det blir svårt att se men det går med hjälp av ett "Sniffer" program. Men det är samma med nya FRA lagen, läs hur du skyddar dig här. http://frapedia.se/wiki/Hur_man_skyddar_sig_mot_avlyssning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jo, nu är det så at blizzard har det sämsta pengar-trade system som finns. Mail;ar / Trade;ar du över jag tror det är 800g utan att personen som får pengarna lagt något i deras trade ruta så skickas en varning till blizzard som säger till de att kolla upp situationen. Resten fårstår ni själva.. Alltså, har du mail;at eller trade;at någon 500g / 800g+? Isåfall vet du svaret, du har trade;at / mail;at för mycket guild till någon. Du har alltså överanvänt BLIZZARDS system. ehm nej när jag och en polare slutade spela alliance o rolla horde gav båda typ 1k g var till en annan druid polare så han kunde få sin epix flying ingen varning eller nåt till någon av oss! +när jag starta horde o min bror slutade spela så gav han allt sitt guld till min horde (1500g)(ja 2olika accounts) X_x eller hade jag bara tur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jo, nu är det så at blizzard har det sämsta pengar-trade system som finns. Mail;ar / Trade;ar du över jag tror det är 800g utan att personen som får pengarna lagt något i deras trade ruta så skickas en varning till blizzard som säger till de att kolla upp situationen. Resten fårstår ni själva.. Alltså, har du mail;at eller trade;at någon 500g / 800g+? Isåfall vet du svaret, du har trade;at / mail;at för mycket guild till någon. Du har alltså överanvänt BLIZZARDS system. ehm nej när jag och en polare slutade spela alliance o rolla horde gav båda typ 1k g var till en annan druid polare så han kunde få sin epix flying ingen varning eller nåt till någon av oss! +när jag starta horde o min bror slutade spela så gav han allt sitt guld till min horde (1500g)(ja 2olika accounts) X_x eller hade jag bara tur? Systemet är ganska nytt så det beror på NÄR du gjorde det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Tråd urspårad. Skicka ett mail till deras customer service om du är missnöjd med hur de aggerar. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Tråd urspårad. Skicka ett mail till deras customer service om du är missnöjd med hur de aggerar. Låst. Du glömde låsa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Tråd urspårad. Skicka ett mail till deras customer service om du är missnöjd med hur de aggerar. Låst. http://gaijindrift.com/e/images/faildozer.jpg Redigerat 1 Juli 2008 av Overkill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg