Krle Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Hej Jag har tappat bort någonstans cd till min dator så ja formaterar den. Kan inte hitta den nu , men kommer typ hitta när ja inte letar. Men ja behöver formatera om nu. Vet nån om jag kan formatera om utan cd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Näe det går inte. Går att köpa en formaterings skiva om du inte hittar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 ok :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Formatera går, men inte installera Windows igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 vart kan man köpa den ? är det bara över internet , eller går det i affären också ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Ladda ner och kör linux så länge tills du har fått tag på en windows cd-skiva. http://www.ubuntu.com/ http://fedoraproject.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 vart kan man köpa den ? är det bara över internet , eller går det i affären också ? Windows XP säljs mest över internet nu för tiden, det är inte många datorbutiker som har det.Windows Vista kan du hitta i de flesta datorbutiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Du kan ju ladda ner det Windows helt lagligt via vilken sida som helst (får ej nämnas här). Att ladda ner det bör vara lagligt så länge du inte sammtidigt laddar ner en CD-nyckel. För det är den du bettalar för och får bara ha så många som du bettalat för. Däremot Windwos skivor får du har hur många du vill (kopior)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag tror att det är olagligt i alla fall... Man köper ju själva skivan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag tror att det är olagligt i alla fall... Man köper ju själva skivan också. Jag är som sagt osäker på den punkten. Skulle ett jätteföretag köpa in Windovs Vista till 40 datorer så köper dom inte 40 skivor utan kanske 5 skivor och 40 *licenser. *License är cd-nyckel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 I våran skola så fjärrstyrde dom installationen på ett sett så att min lärare installerade windows xp på typ 20 datorer samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Om du har betalat för Windows-Xp skivan från början så har du rätt att göra en backup. hur du gör den backupen är ditt eget val (Pst: Tanka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.