Hoppa till innehåll

Jobbiga Personer?


Zorro

Rekommendera inlägg

Uppdatering:

Förutom den där killen finns tre tjejer som ALLTID ska få som de vill.

När man själv yttrar sig skiter alla i det, men så fort de säger ett knyst gör man genast som de vill.

Rätt så irriterande eftersom deras idéer alltid går fel och skapar nya problem att lösa...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det finns en kille i minklass eller nåra fler som alltid när vi ska samarbeta. Han håller hela tin på t.ex. När man säger ett skämt om han inte förstår så blir han sur och går in på toan och bara går runt och gråter när andra vill gå in på toan. Och vissa tjejer är ju helt knäppa dom blir sura när nån t.ex. när en tjock säger vandrande pinne till en smal så sätter sig dom i ett hörn och stirrar på väggen istället för att slå till den andra i magen. Och en e hel konstig. Hon blir ju arg för allt´(nästan) t.ex. Jag såg en död fågel igår, Då börjar hon kasta stolar. Eller när hon jobbar matte(eller sitter och glor) jag hatar matte säger hon, JAHA! Vem bryr sig. Gå hem isåfall. För att inte tala om dom som inte kan sköta sig och treorna. Dom e ju Höga. Dom luktar t.o.m. gräs. Jag dom luktar fis iaf

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi kan inte hjälpa det, alla mina kompisar är galna. En kille klättrade upp genom ett hål i taket och gick omkring där tills han råkade trycka ner en sån där platta i taket, då kom vaktmästaren och killen hoppade ner och flydde. En annan smällde smällare inne i skolbiblioteket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du skojar va kul det lät! tråkigt att inget sånt händer på vår skola! här tänder dem istället eld på papperskorgar så att vi missar alla roliga och enkla lektioner som syslöjd, och sånt!! ibland kan det va lite spännande faktiskt... en gång skjöt dem en raket ner i en papperskorg... spännande men ite roligt som det du sa :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns en i min klass som hela tiden jobbar sig på bildlektionerna!! han säger typ hela tiden med löjlig röst, "nä men ska vi göra det", "jag vet itte hur man gör det" osv... han e rätt så störande jag skulle vilja sätta ett mega tuggummi i hans hals så att han kan hålla snattran!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...