Rullis Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Vet,såna e tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 fjärtar dem stup i kvarten ele? :lol: det finns itte riktigt sååå knäppa personer i vår skola men, det finns en del som e störande! Syup i hundradelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 En kille i min klass är så himla dum i huvudet. Om en lärare säger såhär: "Nu ska vi ha läxa!" Dås äger han så här: "Ojdå låter farligt"! Han säger så jämt och det blir så himla störande. Så pratar han under lexionen. Jobbigt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 han e som den som jag pratade om! min härmar rösten barnsligt och säger om läraren säger: ja men sluta upp me det där! då säger min klasspucko: jaa me sluta me det där!! det får ni itte... me en barnslig röst förstås... superstörande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.