nintendofever Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Tycker att Psp verkar kul och bra.Funderar på att köpa ett.Har kollat på spel men hittar mest spel som: GTA,krigspel,starwars,spiderman o s v.Finns det "tjej"spel? Jag menar,visst kan tjejer spela såna spel men finns det liksom andra spel? Jag vet inte om köpet är så bra om jag inte hittar nåt kul spel.Men annars är ju psp ägigt med alla funktioner :D Nån som kan rekommendera ett "tjej"spel? Eller någon som tycker att jag inte borde göra köpet? O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 jag vet ingen men det bero på åldern tjejen är i för det ska nog innehålla hästar eller tjej i spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendofever Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 jag vet ingen men det bero på åldern tjejen är i för det ska nog innehålla hästar eller tjej i spelet! Jag är 12,jag gillar inte för mycket tjejspel.Inte hästar och sånt fjantigt (Förlåt ni som gillar hästar!).Men det kanske finns nånting mer tjejigt bara?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 typ som "Bratz" elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendofever Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 jag vet ingen men det bero på åldern tjejen är i för det ska nog innehålla hästar eller tjej i spelet! Jag är 12,jag gillar inte för mycket tjejspel.Inte hästar och sånt fjantigt (Förlåt ni som gillar hästar!).Men det kanske finns nånting mer tjejigt bara?? Nä inte Bratz.Kanske.... Men finns det inga Mario spel? Fast Fifa,The Simpsons game,Need for Speed och vissa andra är ju kul och varken tjej eller kill spel.Jag tror nog jag hittar nåt som passar mig.Jag gillar lite action också :rolleyes: Nån som kan berätta lite om Psp då? Är den lätt att lära sig och vad har den för funktioner?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 ja, det är skit lätt. du behöver bara kunna läsa och det tror jag att du kan elr hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendofever Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 ja, det är skit lätt. du behöver bara kunna läsa och det tror jag att du kan elr hur?Jo jag kan läsa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 The Sims 2 + alla expansioner. The Simpsons Game passar ganska bra. Ridge Racer, Medievil, Tekken: Dark Resurrection Final Fantasy serien, Wipeout Pure+ Pulse, Pac-Man World Rally, LocoRoco, Parapa: The Rapper och Patapon. Och sen finns det ju inget som heter tjejspel eller killspel men det finns vissa genrer som olika kön gillar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Om du gillar typ mario och sånt borde du skaffa dig ett nintendo DS istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 jag vet ingen men det bero på åldern tjejen är i för det ska nog innehålla hästar eller tjej i spelet! Jag är 12,jag gillar inte för mycket tjejspel.Inte hästar och sånt fjantigt (Förlåt ni som gillar hästar!).Men det kanske finns nånting mer tjejigt bara?? Nä inte Bratz.Kanske.... Men finns det inga Mario spel? Fast Fifa,The Simpsons game,Need for Speed och vissa andra är ju kul och varken tjej eller kill spel.Jag tror nog jag hittar nåt som passar mig.Jag gillar lite action också :rolleyes: Nån som kan berätta lite om Psp då? Är den lätt att lära sig och vad har den för funktioner?? Super Mario finns bara på DS. Kanske det är bättre för en tjej med DS.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Ratchet and clank kanske du gillar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 jag vet ingen men det bero på åldern tjejen är i för det ska nog innehålla hästar eller tjej i spelet! Jag är 12,jag gillar inte för mycket tjejspel.Inte hästar och sånt fjantigt (Förlåt ni som gillar hästar!).Men det kanske finns nånting mer tjejigt bara?? Nä inte Bratz.Kanske.... Men finns det inga Mario spel? Fast Fifa,The Simpsons game,Need for Speed och vissa andra är ju kul och varken tjej eller kill spel.Jag tror nog jag hittar nåt som passar mig.Jag gillar lite action också :rolleyes: Nån som kan berätta lite om Psp då? Är den lätt att lära sig och vad har den för funktioner?? Need For Speed Carbon är ett bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg