Hoppa till innehåll

Psp+tjej?


Rekommendera inlägg

Tycker att Psp verkar kul och bra.Funderar på att köpa ett.Har kollat på spel men hittar mest spel som: GTA,krigspel,starwars,spiderman o s v.Finns det "tjej"spel? Jag menar,visst kan tjejer spela såna spel men finns det liksom andra spel? Jag vet inte om köpet är så bra om jag inte hittar nåt kul spel.Men annars är ju psp ägigt med alla funktioner :D

Nån som kan rekommendera ett "tjej"spel? Eller någon som tycker att jag inte borde göra köpet? O.o

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag vet ingen men det bero på åldern tjejen är i för det ska nog innehålla hästar eller tjej i spelet!

Jag är 12,jag gillar inte för mycket tjejspel.Inte hästar och sånt fjantigt (Förlåt ni som gillar hästar!).Men det kanske finns nånting mer tjejigt bara??

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet ingen men det bero på åldern tjejen är i för det ska nog innehålla hästar eller tjej i spelet!

Jag är 12,jag gillar inte för mycket tjejspel.Inte hästar och sånt fjantigt (Förlåt ni som gillar hästar!).Men det kanske finns nånting mer tjejigt bara??

 

Nä inte Bratz.Kanske.... Men finns det inga Mario spel? Fast Fifa,The Simpsons game,Need for Speed och vissa andra är ju kul och varken tjej eller kill spel.Jag tror nog jag hittar nåt som passar mig.Jag gillar lite action också :rolleyes:

Nån som kan berätta lite om Psp då?

Är den lätt att lära sig och vad har den för funktioner??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 55_66

The Sims 2 + alla expansioner. The Simpsons Game passar ganska bra. Ridge Racer, Medievil, Tekken: Dark Resurrection Final Fantasy serien, Wipeout Pure+ Pulse, Pac-Man World Rally, LocoRoco, Parapa: The Rapper och Patapon.

 

Och sen finns det ju inget som heter tjejspel eller killspel men det finns vissa genrer som olika kön gillar :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet ingen men det bero på åldern tjejen är i för det ska nog innehålla hästar eller tjej i spelet!

 

Jag är 12,jag gillar inte för mycket tjejspel.Inte hästar och sånt fjantigt (Förlåt ni som gillar hästar!).Men det kanske finns nånting mer tjejigt bara??

 

Nä inte Bratz.Kanske.... Men finns det inga Mario spel? Fast Fifa,The Simpsons game,Need for Speed och vissa andra är ju kul och varken tjej eller kill spel.Jag tror nog jag hittar nåt som passar mig.Jag gillar lite action också :rolleyes:

Nån som kan berätta lite om Psp då?

Är den lätt att lära sig och vad har den för funktioner??

 

Super Mario finns bara på DS. Kanske det är bättre för en tjej med DS..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet ingen men det bero på åldern tjejen är i för det ska nog innehålla hästar eller tjej i spelet!

 

Jag är 12,jag gillar inte för mycket tjejspel.Inte hästar och sånt fjantigt (Förlåt ni som gillar hästar!).Men det kanske finns nånting mer tjejigt bara??

 

Nä inte Bratz.Kanske.... Men finns det inga Mario spel? Fast Fifa,The Simpsons game,Need for Speed och vissa andra är ju kul och varken tjej eller kill spel.Jag tror nog jag hittar nåt som passar mig.Jag gillar lite action också :rolleyes:

Nån som kan berätta lite om Psp då?

Är den lätt att lära sig och vad har den för funktioner??

 

Need For Speed Carbon är ett bra spel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...