Postalfreak Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det jag älskar allra mest är death metal! Och jag hatar folk som säger att det är skit! Jag säger bara: försök själva dra några blastbeats eller growla som Chris Barnes era fikusar! Till er som älskar Deathmetal: FUCKING LOVE U :P Jag har lyssnat på Death metal ett bra tag här är några band jag rekomenderar( alla är inte death metal vissa är deathcore och goregrind/grind core): Calm (gratis album på www.calmswe.com) Cannibal Corpse Circle of Dead Children Torsofuck Last Days of Humanity Waking the Cadaver Gutted with Broken Glass Wecamewithbrokenteeth Insision Impending Doom Job For a Cowboy Slipknot Nasum Suicide Silence Iniquity Disgorge Cryptopsy Grave Nile Hate Eternal Gorgasm Dying Fetus DR.ACULA Darkness Dynamite Despised Icon Dimmu Borgir Brutal Truth Arch Enemy Cradle of Filth In Flames (är melodic death metal så säg inte att jag har fel!) Meshuggah Whitechapel Torture Killer Six feet Under Lamb of God Sepultura The Berzerker Origin At The Gates The Devil Wears Prada. Lyssna på några om dom och njut! btw mina högsta favoriter bland dessa är: Cannibal Corpse, Calm, Cryptopsy och Waking the cadaver! Jag älskar även KoRn skit mycket´! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Ah yess, Suicide Silence, Job For a Cowboy, The Devil Wears Prada och Arch Enemy. Tummen upp på dessa! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Cannibal Corpse & Dimmu Borgir <3 Dom är väll bäst inom den sortens genre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) Älskar också Death Metal. Lyssnar mest på Grindcore, Cybergrind och Goregrind för tillfället. Favoritbandet är The Berzerker. Redigerat 30 Juni 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) Six feet under \m/>.<\m/ (lyssnar på feasting on the blood of the insane just nu) Redigerat 30 Juni 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 in flames var death, blev melodeath, och nu är dom skitdåliga, och möjligtvis någon form av metal, så lite fel har du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 in flames var death, blev melodeath, och nu är dom skitdåliga, och möjligtvis någon form av metal, så lite fel har du... De är typ NU nu. o_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Hur f*n kunde du glömma Endzeit ? ;) Men bra band du har där, Jag har lyssnat på de flesta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 In Flames ;R <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 In Flames ;R <3 In Flames - Dial 595 escape ;R <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Du hade tatt med dem bra banden :P Men du hade glömt Deicide! Sen så spelar inte Slipknot Death eller Grind Core. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Du hade tatt med dem bra banden :P Men du hade glömt Deicide! Sen så spelar inte Slipknot Death eller Grind Core. Deicide låter som Cannibal Corpse, men sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.