ifk_sebbe Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 hallå e det någon som har dekrim som vill köpa en bra gubbe elle bil dåå kan ni adda mig på [email protected] eller om ni kan fusk till dekrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 det e dåligt tycker jag! var medlem där en gång men sedan slytade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Dekrim.net var kul men nu är det tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 borde detta inte vara i Köp/sälj forumet? jag tycker Dekrim.net är skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Kan nån fixa en länk, är det som typ tradera och blocket? 700 inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Det var så himla längesen jag var inne där. Ska kolla vad som har blivit uppdaterat :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Dekrim.net är ett RPG där man är en tjuv och tjuvar och sånt... Bli medlem vet ja...men det är lite tråkigt......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Här så kommer du till dekrim! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 dekrim va sådär men jag blev av med all min energi direkt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 det e ganska kul fast det roligaste e att tjäna pängar och köpa saker fast jag dör alltid :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Dekrim är en buggad sida!!!! Jag hade 478000 och 4 gatukök, 3 smarthet och 1 i styrka. 11 i respekt och dog direkt när jag skulle misshandla!!! Han hade inte lejat Hitman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 det e dåligt!! det e så tråkigt att vänta så många timmar så fort man åker fast!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.