FD_2 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Jag har fått job på en bliverkstad som heter Svaneholm Bil & Motor. Svaneholm Bil och Motor Redigerat 1 Juli 2008 av FD_2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 o.O kan man få sommarjobb om man är 11? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Bara om det anställer honom "privat". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Oj, sry för anmälan, såg inte att det stog "har ni fått något jobb i sommar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag fick jobba där bara för att en släkting äger verkstaden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Jag fick jobba där bara för att en släkting äger verkstaden!!Nämn någonting du får göra :) Jag själv är än så länge bara 13 år gammal, så jag har inte ansträngt mig för att leta efter ett sommarjobb. Men cashar in en hundring när jag klipper gräsmattan samt häcken. Redigerat 1 Juli 2008 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) vad får du göra, och din "lön" :)? jag har inte jobbat någotstans heller.. Redigerat 1 Juli 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag sommarjobbar 3 månader på Rexam. Där man gör alla pantburkar, till sverige och flera andra länder i norden. Rexam finns över hela världen. Bra betalt också som första sommarjobb. ca 13 000:- i månaden beroende på hur mycket man jobbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 vad får du göra, och din "lön" :)? jag har inte jobbat någotstans heller.. Jag gör service, felsökning och hjälper till med det jag kan!Lönen blir lite efter hur jag har jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Mjo då, jobbar ju lite kvällar och helger på McDonalds, så det är där jag håller till nu på sommaren (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Jag får inte ta något ordentligt jobb jag är för liten :(, Men om 2 år så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Jobbar på LUXO i målilla. Kommer ej ihåg exakta lönen, men jag känar mer än förra året då lönen ökar om man har varit tidigare. Men jag känade 16000 på tre veckor förra året. Jag var minderårig under två av veckorna så jag känade mer den tredje då man inte känar lika mycket som minderårig... Nu är jag där 5 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.