Zelzahim Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Någon som Håller på Med tankekraft och har några bra sätt att använda sig av tex. telekinese? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Whata Fuck? Menar du att man ska kunna lyfta ett glas med tankekraft? Borde ju vara helt omöjligt. Redigerat 1 Juli 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag kan lyfta mitt hus med hjälp av tankekraft. :O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Oh, är du så bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Någon som Håller på Med tankekraft och har några bra sätt att använda sig av tex. telekinese?jag håller inte på med omöjliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Öh jag tror det är ganska omöjligt såvida inte du är inne i X men :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Testat har man ju. Jag menar vem har inte sett på STar Wars och sen försökt använda kraften?? Själv har man ju gjort det (Klart funkade det inte men det var kul att tro att det funkade när man var liten^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Oh, är du så bra :PKan göra ännu värre saker. >=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Oh, är du så bra :PKan göra ännu värre saker. >=D Bevissa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Testat har man ju. Jag menar vem har inte sett på STar Wars och sen försökt använda kraften?? Själv har man ju gjort det (Klart funkade det inte men det var kul att tro att det funkade när man var liten^^) det är iofs sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Någon som Håller på Med tankekraft och har några bra sätt att använda sig av tex. telekinese? Om man stirrar på en dörr tillräckligt länge känns det som att den börjar öppnas. Det är ju iallafall något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Testat har man, i lägen man inte vill göra något och hoppas att man har någon "dold kraft", hur omöjligt det än är, som gör grejen åt dig. :P T.ex, vissa gånger när jag ligger och slappar framför TVn och något skit som Våra Bästa År börjar, så ser jag att kontrollen ligger på andra sidan rummet. "Men vad f*n, jag som har gjort det så skönt för mig." tänker jag "Vad ska jag välja, titta på skit eller ge upp min slappposition" Svårt val, så jag sträcker ut armen, koncentrerar mig rejält och hoppas att "Kraften är med mig" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.